اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بارش برف و باران در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی/ اعلام محورهای مسدودی

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: محورهای قوچان به درگز، فیروزه به خوشاب و سرولایت تا سه راهی چکنه مسدود است.

بارش برف و باران در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی/ اعلام محورهای مسدودی

علی رجایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص وضعیت فعلی راه‌های خراسان رضوی ابراز کرد: از شب گذشته تا هم اکنون بارش برف و باران در همه محورهای استان شاهد هستیم.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان این نکته که محورهای جنوبی استان مانند بجستان، مه ولات، رشتخوار و خواف شاهد بارش باران هستیم، ادامه داد: در مابقی محورها از جمله مشهد، چناران، قوچان، درگز، کلات، سبزوار، جغتای و جوین از نیمه شب گذشته شاهد برف و کولاک شدید هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر هم در این محورها بارش ادامه دارد؛ هم اکنون در محور چناران به سمت قوچان برف و کولاک شدید را شاهد هستیم.

رجایی ضمن اشاره به این نکته که عملیات  برف‌روبی است و شن و نمک پاشی محورها توسط عوامل راهداری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در عین حال سطح محورها لغزنده است و رانندگانی که قصد تردد در محورهای خراسان رضوی دارند ضمن همراه داشتن زنجیره چرخ از صحت سیستم گرمایشی وبرف پاک‌کن وسیله نقلیه اطمینان کسب کنند.

وی تاکید کرد: محورهای محور قوچان به درگز، فیروزه به خوشاب و سرولایت، سرولایت تا سه راهی چکنه مسدود است، همچنین در محورهای جوین به جغتای هم محدودیت ترافیکی وجود دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول