اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بارش برف جنوبی‌ترین بخش ساری را فراگرفت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری گفت: بارش برف تمامی روستاهای چهاردانگه ساری را فرا گرفت و همچنان نیز ادامه دارد.

بارش برف جنوبی‌ترین بخش ساری را فراگرفت

سیدعلی صادقی امروز درباره آخرین وضعیت محور کیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر بارش برف موجب مسدود شدن محور کیاسر شد و تمامی روستاهای منطقه را فراگرفته است.

وی افزود: البته این محور از سمت استان باز است ولی باتوجه به انسداد محور از سمت سمنان مسیر مسدود اعلام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری با اشاره به حضور راهداران در محور کیاسر و انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی، اضافه کرد: بارش برف نیز همچنان ادامه دارد و از مسیر کیاسر به سمت بالادست بستن زنجیرچرخ ضروری است.

صادقی با بیان اینکه اولویت ما باز نگهداشتن محور اصلی است، تصریح کرد: بعد از ممحور اصلی بازگشایی مسیرهای روستایی و فرعی در دستور کار قرار دارد.

ستاری بخشدار چهاردانگه ساری نیز در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بارش برف تمامی روستاهای چهاردانگه را فرا گرفته است.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در جنوبی‌ترین بخش ساری، افزود: بارش برف حتی به بخش کلیجانرستاق هم رسیده است.

بخشدار چهاردانگه ساری بیان کرد: باتوجه به بارش برف شاهد قطعی برق برخی از روستاها نیز بودیم که درحال حاضر ماموران درحال رفع مشکل هستند.

ستاری در پایان گفت: راهداران در مسیر درحال انجام نمک‌پاشی و برف‌روبی هستند تا با باز شدن مسیر مشکلی برای تردد وجود نداشته باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول