اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرداخت ۱۰۰ درصدی خدمات درمانی ایثارگران توسط بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات درمان ایثارگران توسط بنیاد شهید خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند ماه گذشته ۴۰۰ مرکز درمانی ازجمله ۶ بیمارستان خصوصی با بیمه دی در گیلان همکاری‌های لازم را انجام دادند.

پرداخت ۱۰۰ درصدی خدمات درمانی ایثارگران توسط بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالله پاکاری امروز در نشست خبری با بیان اینکه پرداختی بیمه دی در خصوص هزینه درمانی ایثارگران انجام می‌شود، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تمام مراکز درمانی مطالبات خود را دریافت و به‌زودی پرداختی بیمه دی در خصوص هزینه درمانی ایثارگران انجام و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی از پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات درمان ایثارگران توسط بنیاد شهید خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند ماه گذشته ۴۰۰ مرکز درمانی ازجمله ۶ بیمارستان خصوصی با بیمه دی در گیلان همکاری‌های لازم را دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با ابرار تأسف از عدم اجرای طرح تکا در استان گیلان علیرغم اقدامات صورت گرفته گفت: این طرح در حوزه ایجاد اشتغال ایثارگران بوده و در همین راستا تفاهم‌نامه‌ استانی در حوزه مسکن و اشتغال امضا و مقرر شد در مدت‌زمان سه سال چیزی بالغ‌بر هزار شغل در گیلان ایجاد شود.

پاکاری با تأکید بر لزوم توجه دستگاه‌های دولتی نسبت به جذب ایثارگران تصریح کرد: بر اساس قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی، ایثارگران پس از جذب در دستگاه‌‌های دولتی پس از مدت سه ماه باید جذب شوند ولی یا وجود تصویب این طرح به‌صورت استفساریه در مجلس همچنان نیروهای حجمی و شرکتی با مشکل مواجه بوده و ۶۰۰ نفر در گیلان معرفی‌نامه تبدیل وضعیت از بنیاد شهید را دارند‌.

وی مهم‌ترین هدف در تشکیل شورای ترویج فرهنگ شهادت نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه دانست و بیان کرد: همواره ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد شهید بوده و در تلاشیم تا این فرهنگ را به‌عنوان گفتمان عمومی در جامعه رواج دهیم به این منظور شورای ترویج فرهنگ شهادت تشکیل و سیاست‌گذاری‌های لازم در این شورا به تصویب می‌رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به جمع‌آوری ۲۲۰ هزار اسناد مربوط به شهدای گیلانی به‌صورت نوشتاری و غیر نوشتاری افزود: برای ترویج فرهنگ شهادت بنیاد شهید گیلان کتاب توسط را چاپ و بزرگداشت مراسم شهدا و انجام کارها و تولیدات فرهنگی و همچنین رونمایی از جلد دوم وصیت‌نامه شهدا در راستای گسترش فرهنگ شهادت انجام‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول