اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

معرفی برنامه‌های بهداشتی اتحادیه اروپا در تاجیکستان

وزارت بهداشت تاجیکستان از برگزاری مراسم معرفی برنامه‌های بهداشتی اتحادیه اروپا در این کشور خبر داد.

معرفی برنامه‌های بهداشتی اتحادیه اروپا در تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مراسم معرفی برنامه‌های بهداشتی اتحادیه اروپا در تاجیکستان برای سال‌های 2021-2025 در محل وزارتخانه بهداشت و حفاظت اجتماعی مردم در شهر دوشنبه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم «جمال الدین عبدالله زاده» وزیر بهداشت و حفاظت اجتماعی اهالی تاجیکستان، «ویکتور آلسافسکی» رئیس نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در این کشور و نمایندگان صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) و انجمن همکاری بین المللی آلمان (GIZ)، شرکت کردند.

عبدالله زاده ضمن سخنانی در این مراسم به همکاری متقابل سودمند این وزارتخانه با شرکای توسعه برای بهبود سطح و کیفیت خدمات پزشکی در این کشور، اجرای برنامه‌های بهداشتی اتحادیه اروپا در تاجیکستان برای سال‌های 2021-2125 اشاره کرد.

اظهار شد که هدف این برنامه کمک به پوشش جامع خدمات بهداشتی در تاجیکستان در چارچوب استراتژی ملی توسعه بهداشت برای سال‌های 2010-2030 است.

شایان ذکر است برنامه بهداشتی اتحادیه اروپا در تاجیکستان برای سال‌های 2021-2025 توسط نمایندگی سازمان جهانی بهداشت، صندوق کودکان سازمان ملل و انجمن همکاری‌های بین المللی آلمان در همکاری با وزارت بهداشت این کشور در حال اجرا است.

این برنامه در سه زمینه تقویت مکانیزم‌های مدیریت و حمایت مالی بهداشت با تمرکز بر مراقبت‌های بهداشتی اولیه، بهبود دسترسی به مراقبت‌هایی با کیفیت بهداشتی اولیه، نظارت بر سیستم پیشگیری از بیماری‌های عفونی و واکنش در برابر کرونا، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول