اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ناپدید شدن جوان هلیلانی بلافاصله پس از تصادف/ جستجوها کماکان ادامه دارد

جوان 21 ساله‌ای هلیلانی پس از واژگونی اتومبیلش در کنار رودخانه سیمره اثری از وی پیدا نشده این در حالی است که واکاوی‌ها در این خصوص همچنان ادامه دارد.

ناپدید شدن جوان هلیلانی بلافاصله پس از تصادف/ جستجوها کماکان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی تصادفی در دو روز گذشته در شهرستان هلیلان جوان ۲۱ ساله‌ای بر اثر تصادف با اتومبیل به طور ناگهانی مفقود می‌شود و کماکان نیز اثری از آن یافت نشده است.

حوالی ساعات یازده و نیم شب چهارشنبه«اباالفضل رهرو» جوان ۲۱ ساله از توابع روستای زیرخاکی هنگامی که با وسیله‌ی نقلیه‌ی پژو از شهر توحید به سمت منزل پدری خود در حال حرکت است در روستای چم‌شاهی به دلیل سرعت بالا و ترکیدن لاستیک جلویی ماشین از مسیر منحرف شده و اتومبیل او پس از پرت شدن از تپه در پنج متری رودخانه‌ی سیمره متوقف می‌شود.

به گفته‌ی اهالی روستا هنگامی که ماشین از دور خارج می‌شود در نزدیکی رودخانه سیمره متوقف شده اما زمانی که مردم برای کمک به محل وقوع حادثه می‌روند علی‌رغم اینکه شیشه جلویی ماشین خورد نشده و امکان پرت شده از شیشه جلویی اتوموبیل وجود ندارد، هیچ اثری از راننده نیست. 

با توجه به گفته‌ی شاهدان هیچ گونه اثری از خون طی تصادف رخ داده از راننده در ماشین یا اطراف اتوموبیل یافت نشده است.

ساعت یازده شب برای دیدن مادرش راهی منزل پدری می‌شود

بهروز انوری دایی جوان مفقود شده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اباالفضل روز چهارشنبه هنگامی که از استان کرمانشاه بازگشت در منزل ما در شهرستان توحید متوقف شد که حدود ساعت یازده شب به اصرار خود برای دیدن مادرش به سمت منزل پدری خود حرکت کرد که پس از طی مسافت دو کیلومتری از شهر توحید در روستای چم‌شاهی تصادف کرده و اتومبیل او در حینی که قلط خورده از تپه نزدیک جاده پرت شده و پس از متوقف شدن در نزدیکی رودخانه هیچ اثری از او یافت نمی‌شود.

وی افزود:نیروهای انتظامی، غواصان، بخش‌دار مرکزی شهرستان و سایر ارگان‌ها در طی دو روز گذشته در محل حضور داشته و به بررسی محل وقوع حادثه برای پیدا کردن اثری از اباالفضل پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است؛ به دستور فرماندار طی دو مرحله تا بیست کیلومتری محل وقوع حادثه نیز توسط حلال احمر جستجو شده اما اثری از او تا کنون یافت نشده است.

پیگیری‌های مسوولین برای یافتن جوان مفقودی

فرماندار هلیلان در همین راستا بیان کرد: پس از دریافت خبر تصادف در حوالی ساعت یک بامداد روز پنجشنبه نیروهای انتظامی و پاسگاه به محل اعزام شدند؛ در ادامه نیز غواصانی از استان ایلام و کرمانشاه نیز با توجه به سردی هوا ساعاتی به جستجو در رودخانه پرداختند اما متاسفانه نشانی از این جوان یافت نشد.

وی افزود: مدیریت بحران و هلال احمر نیز در منطقه حضور داشته‌اند و با توجه به احتمال غرق شدن در آب رودخانه با شهرستان‌های بدره، دره‌شهر و سیروان نیز جهت مشاهده‌ی جسدی در آب هماهنگ شده و کماکان در تلاشیم ردی از این جوان مفقودی پیدا کنیم.

جستجو تاکنون نتیجه بخش نبوده است

سخاوت نارنجی بخشدار مرکزی شهرستان بیان کرد: پس از تماس مردم روستا جهت گزارش حادثه‌ی رخ داده دو گروه ارزیاب و دو سه غواص و نجات غریق از استان ایلام و کرمانشاه طی دو روز گذشته به محل وقوع حادثه رفتند اما متاسفانه نتیجه بخش نبود.

وی افزود: با توجه به وضعیت هوا تا کنون ما در حد توان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و در آینده نیز از هیچ اقدامی فرو گذاری نخواهیم کرد.

اعزام تیم غواصی به محل حادثه

حمزه محمدی غواص فعال استان گفت: با همکاری و هماهنگی سرپرست واحد آتش نشانی پترو شیمی ایلام علی‌احمد قبادی و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان علی‌اکبری تیم غواصی به محل حادثه غرق شدگی در رود خانه سیمره جهت جستجو و عملیات غواصی اعزام شدند.

در گفت‌وگویی آمده است؛  کریم همتی مدیرعامل هلال احمر کشور دستور ویژه‌ای برای اعزام یک گروه به همراه مدیرعامل هلال احمر استان ایلام را صادر کرده تا درصورتیکه فرد مفقود شده در رودخانه سمیره گرفتار شده باشد عملیات جستجو با سرعت بیشتری انجام گیرد.

این جوان ۲۱ ساله در طی دو روز گذشته در روستای چم‌شاهی تصادف کرده و پس از گذشت ساعاتی هنوز اثری از زنده یا مرده بودن او یافت نشده و خانواده‌ی او در حال روحی نامناسبی به سر می‌برند که انتظار می‌رود مسوولین مربوطه تلاش‌های خود را برای کمک به این خانواده دو چندان کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۹۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول