اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مبنا بودن نظر مراجع استعلام در تایید یا رد صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر

نائب رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران گفت: این هیأت برای جلوگیری از ورود افراد ناصالح به صحن شورا نظر مراجع استعلام را مبنا قرار می‌دهد.

مبنا بودن نظر مراجع استعلام در تایید یا رد صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، کیوان مرادیان کوچکسرایی نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ و نائب رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی با بیان اینکه همه مقدمات برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی به نحو خوبی فراهم شده است، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات شفاف و قانون‌مند برنامه‌ها طبق روال در حال اجرا است و هیأت‌های نظارت و اجرایی در استان شکل گرفتند.

وی حضور داوطلبان با سلایق مختلف را زمینه‌ساز برگزاری انتخابات باشکوه اعلام کرد و گفت: همه کسانی که شرایط مندرج در قانون را منطبق با خود می‌بینند و آمادگی حضور در صحن شورا را دارند در فرصت باقیمانده برای ثبت‌نام اقدام کنند تا مردم قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

مرادیان افزود: مردم می‌خواهند نظارت‌ها دقیق و تصمیم‌گیری‌های شهری به دست افراد شایسته‌تری باشد به همین دلیل دستگاه‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت با نگاه به حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسان‌ها و بسترسازی برای مشارکت حداکثری موظف به رعایت قانون هستند.

نائب رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران اضافه کرد: افرادی که گمان می‌کنند شرایط مندرج در قانون در آنها نیست خود را درگیر داوطلبی در این عرصه نکنند، چرا که هیأت نظارت در این دوره اصرار بر اجرای دقیق قانون دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول