اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تبریک نوروزی «بایدن» به رئیس جمهور ازبکستان

رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت جشن «نوروز» به «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان‌ تبریک گفت.

تبریک نوروزی «بایدن» به رئیس جمهور ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت جشن «نوروز» به «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان‌ تبریک گفت.

رئیس جمهور آمریکا در پیام تبریک خود اظهار داشت: در آستانه «نوروز» برای جنابعالی و مردم ازبکستان صلح، شادی و شکوفایی را آرزو دارم. «نوروز» در فعالیت مشترک ما مبنی بر حمایت از روند حل و فصل صلح آمیز که به جنگ پایان می‌دهد و ثبات و فضای دیپلماتیک در افغانستان‌ را تامین می‌کند، یک یادآوری بر اهمیت ویژه صلح است.

بایدن ادامه داد: امسال ازبکستان سی امین سالگرد استقلال خود را جشن می‌گیرد. طی سال‌های اخیر جنابعالی اصلاحات قابل ملاحظه‌ای انجام دادید و دولت من به همکاری با کشور جنابعالی جهت تداوم این پیشرفت امیدوار است.  

وی خاطرنشان کرد: ما همچنین اطمینان داریم که همکاری‌های متقابل در چارچوب گفت‌وگوی «С5+1» آغاز شده است و تحت ریاست «جان کری» وزیر امور خارجه وقت آمریکا از 5 سال پیش تاکنون ادامه پیدا کند.   

رئیس جمهور آمریکا در پایان تبریک خود گفت: در این سال جدید و بهار جدید برای جنابعالی و مردم ازبکستان بهترین آرزوها را دارم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول