اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ثبت‌نام ۱۰۲ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در شهرستان مشهد

فرماندار مشهد از ثبت‌نام نهایی ۱۰۲ داوطلب برای صندلی شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام ۱۰۲ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در شهرستان مشهد

محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبین شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: باگذشت ۴ روز از آغاز ثبت‌نام تاکنون ۱۰۲ نفر به‌عنوان داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان مشهد به‌طور نهایی ثبت‌نام کردند.

فرماندار مشهد با اشاره به ثبت‌نام قطعی داوطلبین از روز نخست تا پایان وقت امروز به ترتیب ۱۳، ۳۲، ۱۲ و ۴۳ نفردر چهار روز ثبت‌نام بوده است، یادآور شد: از مجموع داوطلبین ثبت‌نامی تا امروز چهار نفر دارای سابقه عضویت در شورای اسلامی شهر و ۹۸ نفردیگر سابقه‌ای در این زمینه ندارند.

وی بابیان اینکه از میان ثبت‌نام کنندگان ۹۱ نفر مرد و ۱۱ نفر خانم هستند، ابراز کرد: تعداد کاندیداها در گروه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال تعداد ۱۶ نفر، ۳۶ تا ۴۰ سال تعداد ۲۶ نفر، ۴۱ تا ۴۵ سال تعداد ۲۲ نفر و مابقی در سایر گروه‌های سنی قرار دارند.

هاشمی ابراز کرد: ۴۸ درصد ثبت‌نام کنندگان با حضور در فرمانداری، ۴ درصد با حضور دفاتر پیشخوان، ۲۳ درصد از طریق اپلیکیشن موبایل و ۲۵ درصد از طریق سیستم نسبت به ثبت‌نام قطعی خود اقدام کردند.

گفتنی است ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر که از ساعت ۸ صبح چهارشنبه (۲۰ اسفند) در سراسر کشور آغازشده است تا روز سه‌شنبه (۲۶ اسفند) به مدت ۷ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول