اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نصب ۱۲ المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم خبر داد و گفت: 35 المان ثابت و موقت شهری تا ایام نوروز بازسازی و نصب می‌شود.

نصب ۱۲ المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد موسوی منش با بیان اهمیت زیباسازی شهر در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که سازمان زیباسازی در راستای استقبال از بهار و افزایش نشاط و سرزندگی اجتماعی در دستور کار قرار داده، موضوع خانه‌تکانی عید است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم احیاء و بازسازی المان‌های سطح شهر را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از اقداماتی که ذیل خانه‌تکانی عید پیش‌بینی‌شده موضوع احیاء و بازسازی المان‌های سطح شهر بوده که در سال‌های گذشته ساخته و به بازسازی نیاز دارد.

موسوی منش نحو اجرای کار را تشریح کرد و گفت: المان‌هایی که در سطح شهر به‌صورت ثابت جانمایی شده در محل بازسازی و المان‌های موقت در محل کارگاه احیا و بازسازی می‌شود.

وی تعداد المان‌های در حال بازسازی را ۳۵ المان اعلام و بیان کرد: المان میدان شهید زین‌الدین، میدان شهرداری و سایر المان‌های ثابت و موقت به‌مرور بازسازی و تا ایام نوروز نصب می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب ۱۲ المان مناسبتی در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: المان‌های مناسبتی باهدف استقبال از بهار در ورودی‌های شهر و میدان‌های اصلی و پرتردد جانمایی می‌شود.

موسوی منش یکی از هدف اجرای جشنواره‌های بهاری را آوردن رنگ‌های شاد و جذاب در محیط شهری دانست و تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم ایجاد نشاط و سرزندگی اجتماعی بوده که از زمان شیوع ویروس کرونا این مهم اهمیت بیشتری پیداکرده است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول