اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

نماینده مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران مستقر می‌شود

با پیشنهاد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از این پس نماینده این دبیرخانه در اتاق ایران مستقر می‌شود تا روابط بین فعالان اقتصادی و مدیران مناطق آزاد بدون واسطه و بدون اتلاف وقت انجام شود.

نماینده مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مناطق آزاد ، با پیشنهاد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از این پس نماینده این دبیرخانه در اتاق ایران مستقر می‌شود تا روابط بین فعالان اقتصادی و مدیران مناطق آزاد بدون واسطه و بدون اتلاف وقت انجام شود. در دیدار رییس اتاق ایران و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تصمیماتی درباره تسریع در انجام فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی در مناطق آزاد گرفته شد که مهم‌ترین آن ایجاد کرسی مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران بود.

در این جلسه حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران پیشنهاد داد برای تحقق اهداف مندرج در ماده 1 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی بویژه رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و افزایش درآمد عمومی و حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای و همچنین ایجاد هماهنگی در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد، ترتیبی اتخاذ گردد تا نماینده دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به اتاق بازرگانی صنایع معادن معرفی و کرسی لازم جهت تسریع در انجام امور محوله و اجرای سیاست های ابلاغ شده اختصاص یابد.

با توجه به موافقت و استقبال از پیشنهاد مشاور رییس جمهور، به زودی اتاق ایران صاحب کرسی مناطق آزاد خواهد شد که از این پس فعالان اقتصادی و بازرگانان برای انجام امور مربوطه در این مناطق می‌توانند بدون واسطه و اتلاف وقت به طور مستقیم با نماینده شورای عالی مناطق آزاد در اتاق بازرگانی ایران در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول