اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

حادثه آفرینان چهارشنبه سوری یزد تا 15فروردین 1400در بازداشت می‌مانند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد به هنجارشکنان و حادثه‌آفرینان چهارشنبه آخر سال هشدار داد در صورت سلب آرامش و آسایش مردم، دستگیر و تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه در بازداشت خواهند بود.

حادثه آفرینان چهارشنبه سوری یزد تا 15فروردین 1400در بازداشت می‌مانند

سرهنگ محمدرضا مزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقرارت در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مقامات قضایی آنهایی که با انجام اقدامات خطرآفرین و مزاحمت برای مردم، موجب سلب آسایس و بر هم زدن نظم عمومی شوند ضمن بازداشت، وسیله نقلیه آنها هم تا نیمه فروردین ماه در توقیف پلیس خواهد بود.

وی افزود: به افرادی که نسبت به انجام اقدامات غیرقانونی و حادثه ساز در فضای مجازی و حقیقی، اقدام کنند اخطار می‌دهیم که به شدت با آنها برخورد می‌شود و از مردم هم میخواهیم در صورت مشاهده این موارد، آن را  به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که اخیرا با چند مغازه‌دار در شهر یزد که اقدام به فروش مواد محترقه می‌کردند برخورد شده، گفت: موضوع مهم در آستانه چهارشنبه آخر سال این است که افرادی سودجو و فرصت طلب که همیشه منتظر فرصت برای کسب منافع خودشان هستند و اهمیتی به سلامتی و امنیت مردم نمی‌دهند از این روز، سوء استفاده کرده و اقدام به تولید، خرید و فروش مواد محترقه و آسیب زا و خطرناک در فضای مجازی و حقیقی می کنند.

سرهنگ مزیدی اضافه کرد: متاسفانه این شیوه به نوعی در فضای مجازی، مد شده و حتی افراد را برای ساخت این مواد آموزش می‌دهند و چون نوجوانان و جوانان با این مواد آشنایی ندارند با مشکلاتی مواجه میشوند و گاهی این مواد، منفجر شده و موجب وقوع حوادث ناگوار می شود.

وی در پایان به والدین هم توصیه کرد: در این ایام که ویروس کرونا هم شیوع یافته توجه کافی و لازم را به فرزندان خود داشته باشند و اوقات فراغت آنها را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که به سمت مواد محترقه و منفجره نروند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول