اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عیدانه سپاه نینوا به نیازمندان گلستان/ در رزمایش مومنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

کمک مومنانه سپاه نینوا استان گلستان به نیازمندان و محرومان به ایستگاه پنجم رسید و در این مرحله از رزمایش همدلی قرار است ۲۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی بین خانواده‌های محروم استان توزیع شود.

عیدانه سپاه نینوا به نیازمندان گلستان/ در رزمایش مومنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همزمان با اعیاد شعبانیه پیوست پنجم مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه امروزدر حسینیه عاشقان ثارالله (ع) سپاه نینوا استان گلستان آغاز شد و قرار است در این مرحله ۲۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی بین خانواده‌های محروم استان توزیع شود، این آئین همدلی با رایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک حلول ماه شعبان‌المعظم اظهار کرد: به مناسبت اعیاد خجسته ماه رجب و شعبان، ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان گلستان توزیع می‌شود.

 

سردار علی ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه برنامه توزیع بسته‌های معیشتی نیازمندان به صورت متمرکز در گرگان آغاز شده است، تصریح کرد: از ابتدای رزمایش مومنانه تاکنون در استان گلستان ۳۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا در استان توزیع شده است.

وی کمک به نیازمندان و محرومان را شاکله انقلاب اسلامی دانست و افزود: با اجرای رزمایش مومنانه سعی شده است تا افراد نیازمند در محلات حاشیه‌نشین که از لحاظ اقتصادی در تنگنای بیشتری قرار دارند توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شناسایی شوند و سبد معیشتی و اقلام حمایتی به دست آنها برسد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه رزمایش همدلی و کمک مومنانه جلوه‌های انسان‌دوستانه را به تصویر کشیده است، گفت: سپاه و بسیج هر جایی که احساس کنند جامعه به کمک آنها نیاز دارد وارد میدان می‌شوند و این همدلی در عرصه‌های مختلف قابل تجسم است.

ملک‌شاهکوهی افزود: سپاه و بسیج نمی‌تواند نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت عمل کند، رزمایش کمک مومنانه نمونه عینی اقدامات خیرخواهانه است وخدمت بی‌منت به مردم سرلوحه این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/83001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول