اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| پیروزی پرگل گیتی‌پسند در روز درخشش احمدعباسی

هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتسال امروز آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم گیتی‌پسند اصفهان به مصاف کراپ الوند رفت که این دیدار در پایان با نتیجه پرگل به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

لیگ برتر فوتسال| پیروزی پرگل گیتی‌پسند در روز درخشش احمدعباسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم دور نهایی لیگ برتر فوتسال امروز آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم گیتی‌پسند اصفهان  به مصاف کراپ الوند رفت.

بازی با حملات کراپ الوند آغاز شد و کراپ دو موقعیت جدی گلزنی داشت که با واکنش سپهر محمدی توپ به بیرون رفت، اما این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که در دقیقه ۴ بازی روی حمله از سمت چپ دروازه گیتی‌پسند، توسط سعید احمدعباسی به گل رسید تا نخستین گل این دیدار به ثمر برسد.

در ادامه این گیتی‌پسند بود که به حملات خود ادامه داد و سعی در بازکردن دروازه تیم حریف داشت و در دو صحنه نیز توپ به دیرک دروازه برخورد کرد و مانع از گل شدن توپ شد.

بازیکنان کراپ الوند نیز طی حملاتی سعی در به گل رسیدن داشتند که در بیشتر موقعیت‌ها این سپهر محمدی بود که موقعیت‌ها را به خارج از چارچوب روانه کرد.

در فاصله ۴ دقیقه مانده به پایان نیمه اول این سعید احمدعباسی در یک حرکت انفرادی زمانی که پشت به دروازه بود چرخید و با یک ضربه برای دومین بار توانست دروازه کراپ را باز کند.

پس از دریافت دومین گل و در فاصله ۴ دقیقه تا پایان بازی در نیمه اول تیم کراپ از سیستم پاورپلی برای حمله بیشتر به دروازه گیتی‌پسند استفاده کرد.

در حالی که تیم کراپ با سیستم ۵ نفره در حال حمله بود، علی‌اصغر حسن‌زاده روی یک ضدحمله توانست گل سوم گیتی‌پسند را وارد دروازه کراپ کند.

گل چهارم گیتی‌پسند نیز زمانی که بازیکنان کراپ از سیستم پاورپلی در استفاده می‌کردند و در حال ضدحمله بودند، روی ضدحمله توسط سعید احمدعباسی به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم کراپ الوند که به نظر می‌رسید قصد نداشت بازنده از زمین خارج شود، بازهم بازی را با سیستم پاورپلی آغاز کرد که بازهم در حالی این تیم در حال فشار آوردن روی دروازه گیتی‌پسند، سعید احمدعباسی با یک شوت از زمین خودی، دروازه کراپ را برای پنجمین بار باز کرد.

در حالی که بازیکنان کراپ در فاز حمله بودند و بازیکنان گیتی‌پسند در لاک دفاعی قرار گرفته بودند، علی‌اصغر حسن‌زاده در یک ضدحمله و روی پاس سعید احمدعباسی توانست گل ششم گیتی‌ و گل دوم خود را به ثمر برساند.

پس از ۴ نفره شدن تیم کراپ، مهران رضاپور توانست برای هفتمین بار دی این دیدار دروازه کراپ الوند را باز کند.

در ادامه دو تیم تلاش‌هایی را برای بازکردن دروازه یکدیگر داشتند که بدون نتیجه ماند و این دیدار با نتیجه پرگل هفت بر صفر به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

کارت زرد: مهدی جاوید(کراپ الوند)

کارت قرمز: محمد هاشم‌زاده(مربی گیتی‌پسند)، سعید احمدعباسی

گل: سعید احمدعباسی ۴ گل، علی‌اصغر حسن‌زاده ۲ گل، مهران رضاپور

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ‌‌سفیدی، مسعود یوسفی، مهران رضاپور، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، قدرت بهادری، علیرضا وفائی، بهزاد رسولی، سروش احمدنیا

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب کراپ الوند: ابوالفضل شهبازی، محسن مرتضوی، دانیال گیویلی، بهزاد عظیمی، امیرحسین رسولی، محسن فرهمند، عرفان محمدیان، مهدی جاوید، علی عابدی، سعید افشاری، مسلم رستمی‌ها، باقر محمدی

سرمربی: رضا لک

حواشی:

* در دقیقه سوم نیمه اول درگیر لفظی میان سعید افشار بازیکن و محمد هاشم‌زاده رخ داد که داور مربی گیتی‌پسند را با کارت زرد جریمه کرد.

* تقابل رضا لک و مهدی جاوید سرمربی و بازیکن سابق تیم گیتی‌پسند با تیم سابق خود از نکات جالب توجه این دیدار بود.

* حمید احمدی تا اطلاع ثانوی از سوی کادر فنی گیتی‌پسند از همراهی این تیم محروم شده است.

* احمدعباسی با گل‌هایی که در بازی امروز به ثمر رساند به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ فوتسال باقی ماند.

* در ثانیه‌های پایانی بازی و زمانی که گل چهارم گیتی‌پسند رسید، کادر فنی کراپ به این موضوع به شدت معترض بودند و کادر فنی و بازیکنان ذخیره دوتیم وارد زمین شدند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

*کراپ الوند در یک خطا و با تصمیم داور، با کارت قرمز بازیکنانش مواجه و در ادامه بازی در ۸ دقیقه مانده به پایان دیدار، کار را ۴ نفره دنبال کرد.

* پس از اخراج بازیکن کراپ درگیری‌هایی میان بازیکنان دو تیم شکل گرفت که داور چند بازیکن و نیمکت‌نشین دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

*رضا لک سرمربی کراپ الوند و سایر نیمکت‌نشینان این تیم در دقایقی از بازی به ناظر فدراسیون اعتراضاتی را داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول