اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری مسابقه بزرگ «گفت‌آیه»/ رقابتی جذاب بر بستر فضای مجازی

مسابقه بزرگ گفت‌آیه به همت مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی و دبیرخانه گفتمان قرآنی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه بزرگ «گفت‌آیه»/ رقابتی جذاب بر بستر فضای مجازی

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مسابقه بزرگ گفت‌آیه به همت مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی و دبیرخانه گفتمان قرآنی برگزار می‌شود.

این مسابقه رقابتی جذاب برای سنجش میزان انس مردم با قرآن و مسابقه‌ای است که در آن آیات قرآن با مسائل روز زندگی گره می‌خورد.

مسابقه گفت‌آیه یک مسابقه دو نفره است که در آن حافظان قرآن برابر با ریشه کلمه آخر آیه تلاوت شده آیه بعدی را تلاوت می‌کنند. البته ایده اولیه این مسابقه اگرچه برای اولین‌بار اینگونه بود اما در ادامه معماها و اشعار متانظر همچنین اخبار و فیلم‌های مربوط به آیات قرآن نیز در آن مطرح می‌شود که مسابقه دهندگان باید به آنها پاسخ بدهند.

در آیتم های دیگر این مسابقه شما باید آیات مربوط به سکانس‌های فیلم‌های مربوط، اخبار روز ایران و دنیا، شعرهایی با مفاهیم قرآنی و سخن بزرگان را باتوجه به اندوخته خود حدس بزنید.

برای ثبت‌نام دراین مسابقه می‌تواند با مراجعه به اینجا و ثبت‌نام، پس از گزینش اولیه در مسابقه گفت‌آیه شرکت کنید. لازم به ذکر است که این مسابقه در ماه مبارک رمضان در بستر اینستاگرام منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول