اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرید تجهیزات جدید برای ایمن‌تر شدن جان آتش‌‎نشانان زنجانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از خرید تجهیزات ایمنی جدید برای آتش‌نشانان زنجانی خبر داد.

خرید تجهیزات جدید برای ایمن‌تر شدن جان آتش‌‎نشانان زنجانی

مجید امیرفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حفظ جان آتش‌نشانان و ایمنی بیشتر فعالان این حوزه، تجهیزات آتش‌نشانی جدید خریداری شده است.

وی با اشاره به خرید 30 دستگاه تنفسی، 3 دستگاه تهویه برقی،  27 کلاه ایمنی آتش‌نشانی و 20 سر نازل آتش‌نشانی، 6 ست تیفور و 2 ست چراغ قوه گفت: برای خرید این تجهیزات یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: تهیه تجهیزات حفاظت فردی برای آتش‌نشانان گامی بزرگ در راستای حفظ جان آتش‌نشانان در حوادث مختلف است که امیدواریم با مساعدت شهردار و اعضای شورا سایر تجهیزات مورد نیاز سازمان نیز تأمین شود.

امیرفضلی همچنین به موضوع آماده‌باش آتش‌نشانان در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: امروز 120 آتش‌نشانان در همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی به همراه 25 خودرو آماده‌باش هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: از همه همشهریان تقاضا می‌کنیم که به دلیل بیماری کرونا که تمام دنیا را فرا گرفته مراعات کنند و اگر سال‌های گذشته نگران مصدومیت بر اثر حوادث بودیم امسال علاوه بر آن نگران تجمعات و بیماری نیز هستیم. 

وی افزود: از همه تقاضا می‌کنیم برای قطع زنجیره بیماری و کاهش شیوع آن شهروندان مراعات کنند و مثل سال گذشته که همکاری بسیار خوبی داشتند جشن به صورت محدود در کانون خانواده و با رعایت ایمنی برگزار شود.

امیرفضلی گفت: تقاضا می‌کنم هموطنان از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال امسال هم به دلیل جلوگیری از حوادث غیرمترقبه و همچنین جلوگیری از شیوع کرونا در کشور پرهیز کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول