اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استقرار60 اکیپ ثابت و سیار راهداری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام پایانی سال جاری 22 اکیپ ثابت و 38 اکیپ سیار راهداری به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

استقرار60 اکیپ ثابت و سیار راهداری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در این راستا 385 نفر از نیروهای راهداری با 174 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به هم استانی های گرامی خدمات ارائه می دهند.

وی از تجهیز 14 باب راهدارخانه در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال سیستان و بلوچستان خبر داد، گفت: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و سهولت در تردد کاربران پروژه های درحال اجرای راهداری استان در این ایام تعطیل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی 141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

انتهایی پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول