اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بانوان فوتسالیست رودان نماد غیرت و تعصب

حضور بانوان فوتسالیست رودانی در سطح اول ورزش کشور نمادی از غیرت، تعصب و فداکاری است، بضاعت اندک و اما اراده‌ای بزرگ آنها این روزها مورد بی‌مهری اهالی فوتسال بانوان کشور قرار گرفته است.

بانوان فوتسالیست رودان نماد غیرت و تعصب

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حضور بانوان فوتسالیست رودانی در سطح اول ورزش کشور نمادی از غیرت، تعصب و فداکاری است، بضاعت اندک و اما اراده‌ای بزرگ آنها این روزها مورد بی‌مهری اهالی فوتسال بانوان کشور قرار گرفته است.

غلامعباس شمس‌الدینی فعال رسانه‌ای هرمزگان در یادداشتی به فداکاری این بانوان غیرتمند پرداخته است.

این روزها سرمربیان برخی تیم‌های فوتسال بانوان با تبختر و غرور تیم‌های رودان، کیمیای  اسفراین و هیات فوتبال اصفهان را عامل ضعف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تلقی کرده، هرچند شهرزاد نصیری مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال پاسخی شایسته را ارائه کرد و گسترش فوتسال بانوان از جنوب تا شمال را نشانه اقبال عمومی بانوان به این رشته دانسته‌اند اما روی صحبت من با عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال زنان و سایپا، مهسا کمالی ملی‌پوش سایپا و آمنه محمودی سرمربی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین و دیگر مربیانی است که بی‌دغدغه مالی و با قراردادهای آنچنانی، بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار دارند و طبیعی است که این بزرگواران درک درستی از سختی و مشکلات تیم‌هایی مانند رودان نداشته باشند.

طبیعی است که اینها نه سفر 27 ساعته با اتوبوس را داشته‌اند، نه در خوابگاه دانش آموزی با کمترین امکانات اسکان یافته‌اند، نه برای تیم و کادر دیگ غذا را بار گذاشته‌اند.

خانم‌های سرمربی و بازیکنان ملی‌پوش، مصائب تیم‌هایی مثل رودان را هیچ تیم لیگ برتری در ایران ندارد. اینجا مسؤولانش قول می‌دهد اما عمل نمی‌کند، اینجا استاندار دستور می‌دهد اما اجرا نمی‌شود، اینجا بازیکنان و کادر نوبتی هزینه غذا و ایاب و ذهاب را می‌پردازند، اینجا برای رسیدن به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از جان مایه گذاشته شد.

ما خوب می‌دانیم پول هزینه‌کرد برای سایپا، مس و تیم‌های صنعتی حد و مرزی ندارد ولی بانوان رودان پول ندارند اما غیرت دارند، چارتر ندارند اما تعصب دارند، هتل 5 ستاره ندارند اما عشق دارند.

اینها غیرتشان را با حضورشان مقابل سایپا پس از 28ساعت مسافرت با اتوبوس نشان دادند، تعصبشان را با سر نهادن جلوی بازیکنان مغرور به اثبات رساندند. اینها نماینده شایسته مردم غیرتمند هرمزگانند و اجازه بی‌احترامی را به احدالناسی نمی‌دهند. اگر این همه امکانات که در اختیار شماست یک‌دهمش در اختیار بانوان رودانی بود جای شاکی و متشاکی عوض می‌شد.

البته بعید می‌دانم دختران رودان‌زمین و مربیانش اگر در صدر قرار بگیرند تیم‌های شما را تحقیر کنند. اینان پای‌بند به اخلاق هستند. به‌عنوان روزنامه‌نگار پیشکسوت هرمزگانی، بانوان فوتسالیست رودان را نماد غیرت و تعصب می‌دانم، به پاس صبوریشان کلاه از سر بر می‌دارم و آنها را نماینده شایسته جنوب می‌دانم. امیدوارم کسانی که ادعای ثروت و شهرت دارند به حریم مقدس بانوان جنوب احترام بگذارند.

انتهای پیام/88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول