اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اولویت برنامه‌های خادمیاران رضوی توسعه فعالیت ورزشی در حاشیه شهرها است

مسئول کانون خادمیاران ورزش رضوی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های ورزشی در سال آینده با تمرکز به مناطق محروم و حاشیه‌نشینان طراحی و تدوین شده است.

اولویت برنامه‌های خادمیاران رضوی توسعه فعالیت ورزشی در حاشیه شهرها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش استانی کانون خادمیاران ورزش رضوی کرمانشاه با حضور مسئولین باشگاه‌های خصوصی و دولتی خادمیار رضوی در سالن شهید هادیان برگزار شد.

آرایشی، مسئول کانون خادمیاران ورزش رضوی استان کرمانشاه در این همایش با اشاره به اینکه ورزش رضوی کرمانشاه با اجرای گسترده پیاده‌روی خانوادگی به عنوان استان برتر در سطح کشور شناخته شده است، اظهار داشت: ورزشکاران رضوی استان در رده سنی نونهالان و نوجوانان در المپیاد ورزشی مشهد مقدس، موفق شدند مقام دوم کشوری را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه آماده دریافت پیشنهادات کارشناسان رشته‌های مختلف ورزشی برای شرکت در المپیاد ورزشی سال ۱۴۰۰ مشهد مقدس هستیم، افزود: افرادی تحت عنوان کمک خادمیار، با گذراندن دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، مقرر شده جهت جذب جوانان و نوجوانان به عرصه ورزش، در این زمینه فعالیت تبلیغاتی کنند

آرایشی شعار سال ورزشی ۱۴۰۰ را «مهربانی، همزبانی و پهلوانی» ذکر کرد و گفت: برنامه‌های ورزشی در سال آینده با تمرکز به مناطق محروم و حاشیه‌نشینان طراحی و تدوین شده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت در مناطق حاشیه‌نشین و محروم، برنامه‌های بسیار مناسبی برای استعدادیابی و تشویق جوانان و نوجوانان این مناطق به عرصه ورزش تدارک دیده شده که می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

مسئول کانون خادمیاران ورزش رضوی استان کرمانشاه جذب کمک‌های مالی، تشکیل تیم‌های محله‌ای، حضور در برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی(ع)، حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی به صورت مصور، حفظ شأن مخدومین و ارائه خدمت به آن‌ها، ثبت فعالیت‌ها در سامانه رضوی، جذب جوانان و نوجوانان از طریق آموزش و پرورش و پایش خانواده‌ها جهت جذب آن‌ها به عرصه ورزش را از دیگر برنامه‌های مهم تقویم ورزشی سال آینده برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی طرح مبلغان ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تقویم سال ۱۴۰۰ است که با جذب افراد علاقمند و ارائه آموزش‌های لازم و اعزام آن‌ها با تیم‌های ورزشی، زمینه جذب جوانان و نوجوانان به عرصه ورزش فراهم می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول