اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت اقدام به خرید تضمینی پیاز از کشاورزان کند/ کشاورزان جنوب استان کرمان در آستانه ورشکستگی

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از دولت خواست: اقدام به خرید تضمینی پیاز از کشاورزان کنند تا جلوی ورشکستگی بخش اعظمی از کشاورزان را بگیرد.

دولت اقدام به خرید تضمینی پیاز از کشاورزان کند/ کشاورزان جنوب استان کرمان در آستانه ورشکستگی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ذبیح‌الله اعظمی‌ساردویی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 26 اسفند ماه) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور و خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از وضعیت معیشتی و اقتصادی کشاورزان جنوب‌شرق کرمان اظهار نگرانی کرد.

وی افزود: محصولات کشاورزان جنوب شرق و کرمان بعد از سرمازدگی در دی ماه به دلیل کاهش شدید محصولات‌شان در حال ورشکستگی هستند و این کشاورزان با تولیدات خارج از فصل خود در زمستان به ویژه محصولات استراتژیک پیاز و سیب‌زمینی همیشه یاری‌گر دولت بوده‌اند اما امروز بدون حمایت از سوی دولت به حال خود رها شدند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از دولت خواست: اقدام به خرید تضمینی پیاز کشاورزان طبق مصوبه مجلس کند چرا که دستور رئیس‌جمهور به وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر توقف خرید تضمینی پیاز ورشکستگی کشاورزان را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول