اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

درخشش گیلان در ششمین جشنواره ملی ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از درخشش گیلان در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کشور خبر داد و گفت: سعید شفیعی ثابت از خبرگزاری فارس در بخش خبر حائز رتبه سوم کشور و همچنین مهدی علی نیا در بخش موشن گرافیک حائز رتبه دوم شدند.

درخشش گیلان در ششمین جشنواره ملی ابوذر

مهدی پارسا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اتمام ششمین جشنواره کشوری ابوذر اظهار کرد: بر اساس آمار امسال در کل کشور بیش از ۱۹ هزار اثر به جشنواره ابوذر ارسال‌شده است و جشنواره در ۳۱ استان ارسال‌شده است که سهم گیلان یک‌هزار و ۳۰۰ اثر بوده و به نسبت سال گذشته با افزایش ۱۹ درصدی ارسال آثار در گیلان مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در ایام کرونا با همه سختی‌ها پای‌کار بوده‌اند، گفت: این نکته قابل‌توجه است که وضعیت صنفی رسانه‌ها و معیشتی این قشر زحمتکش بسیار درخطر است و با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده اما همچنان نداشتن امنیت شغلی از خواسته‌ها و دغدغه‌های رسانه‌ها است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان استقبال رسانه‌ها از جشنواره رسانه‌ای ابوذر را نشان‌دهنده وجود استعدادهای درخشان در این حوزه دانست و بیان کرد: در ایام کرونا که همه مردم در منازل خود قرنطینه بودند، اصحاب رسانه پای‌کار بوده و حتی بعضاً از جان خود گذشتند ولی همواره یارانه رسانه‌ها، بیمه خبرنگاران و دریافتی‌های اهل رسانه شرایط مناسبی ندارد.

پارسا از درخشش گیلان در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کشور خبر داد و افزود: سعید شفیعی ثابت از خبرگزاری فارس در بخش خبر حائز رتبه سوم کشور و همچنین مهدی علی نیا در بخش موشن گرافیک حائز رتبه دوم کشور در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شدند که این امر از ظرفیت گیلان در عرصه رسانه است.

به گزارش فارس، در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان سعید شفیعی ثایت از خبرگزاری فارس در بخش خبر و مهدی علی نیا در بخش موشن گرافیک حائز رتبه اول شده بودند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول