اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کلنگ‌زنی متروی پردیس به ۱۴۰۰ موکول شد/ تا پایان دولت، مسکن مهر پردیس تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به دلیل عبور متروی پردیس از مناطق تحت نظارت ادارات محیط زیست و منابع طبیعی دستور معاون رئیس جمهور را اخذ کرده و کارها در حال انجام است اما کلنگ‌زنی مترو به سال ۱۴۰۰ موکول شد.

کلنگ‌زنی متروی پردیس به ۱۴۰۰ موکول شد/ تا پایان دولت، مسکن مهر پردیس تکمیل می‌شود

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت مسکن مهر این شهر، اظهار کرد: به لطف خدا در سال ۹۹ حدود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کردیم اما حدود ۱۲ هزار واحد در دوبخش ۶ هزار تایی در اوایل سال ۹۹ آغاز شد که در ابتدای سال شروع و حدود یکسال و نیم دیگر به اتمام می‌رسد.

وی گفت: ۶ هزار واحد دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی‌های پایین و معارض روبه‌رو شده بودند که با اقاله اسناد از پیمانکاران بدعهد و کم کار به پیمانکاران فعال تحویل داده شد که طبیعتاً اتمام این تعداد واحد به سال ۱۴۰۰ موکول شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: کار ساخت حدود ۷۰۰ واحد مسکونی در فاز ۱۱ به دلیل قرار گرفتن در محدوده و زیر دکل‌های فشار قوی برق متوقف شده بود که با جابه‌جایی این دکل ها در اواسط سال ۹۹ کار ساخت آن‌ها آغاز و به زودی به اتمام می‌رسد.

هدایت در خصوص اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس، بیان کرد: بخشی از واحدها در خردادماه و باقی واحدها نیز تا پایان کار دولت به اتمام می‌رسد تا پرونده مسکن مهر پردیس با پایان دولت بسته شود.

وی در خصوص متروی پردیس عنوان کرد: بخش کمی از مترو پردیس در مناطق تحت نظارت محیط زیست و منابع طبیعی قرار دارد که باید مجوز این ادارات اخذ می‌شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: خوشبختانه با دستور محکم و قاطع معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور این پرونده در مراحل اخذ مجوز است و پس از دریافت این مصوبه که با کلیات آن موافقت شده کلنگ‌زنی مترو را انجام خواهیم داد.

هدایت یادآور شد: در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیاء کارهای آماده سازی و تجهیز کارگاه را انجام می‌دهد اما با توجه به شرایط موجود کلنگ‌زنی مترو به سال بعد موکول شده است.

وی در خصوص وضعیت پروژه‌های اقدام ملی پردیس، اذعان کرد: پروژه مسکن اقدام ملی پردیس در کشور پیشرو است و متقاضیان طی دو مرحله ۸۰ میلیون تومان آورده خود را واریز کردند و کار با سرعت خوبی در بخش‌های آماده سازی، زیرسازی، اجرای شبکات آب و فاضلاب و ساخت واحدها پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: از ۱۳ هزار واحد اختصاص یافته اقدام ملی به پردیس حدود ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در بخش ثبت نام و باقی واحدها با واگذاری اراضی به تعاونی‌های مسکن ساخته می‌شود.

هدایت با بیان اینکه این زمین‌ها با شرایط طرح اقدام ملی به تعاونی‌ها واگذار شده، تأکید کرد: امیدواریم کار سفت کاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد ثبت نامی اقدام ملی تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد.

وی بیان کرد: کار آماده سازی ساخت تصفیه خانه شماره دو پردیس توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در حال اجرا است و تلاش می‌شود طی روزهای آینده کنلگ‌زنی آن به انجام برسد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول