اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

رشد بورس‌های آسیایی در معاملات امروز

پس از رشد خوب بورس آمریکا در شب گذشته، بورس‌های آسیایی هم روند مشابهی را در مع املات امروز در پیش گرفتند.

رشد بورس‌های آسیایی در معاملات امروز

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز در حالی که قرار است مقامات بانک مرکزی فدرال آمریکا طی هفته جاری تشکیل جلسه دهند، بورس وال استریت شب گذشته رشد خوبی را به ثبت رساند و طی معاملات امروز بورس‌های آسیایی هم مثبت شدند.

درواقع سهامداران انتظار دارند در نشست بانک مرکزی فدرال آمریکا و دیگر بانک‌های مرکزی اقتصادهای جهان شاهد تأکید بانکداران بر اجرای سیاست کمک اقتصادی برای کمک به اقتصاد جهانی در راستای بهبود در پساکرونا باشیم.

بورس‌های اروپایی هم انتظار می‌رود در معاملات امروز مثبت شوند؛ چراکه شاخص آتی یورو استاکس 50 امروز 0.2 درصد مثبت شد و آتی STSE، 0.5 درصد بالا رفت. بورس استرالیا امروز 1.2 درصد مثبت شد و بورس ژاپن هم 0.5 درصد بالا رفت. شاخص SI300 چین هم 0.55 درصد مثبت شد و بورس هنگ کنگ هم 0.46 درصد بالا رفت.

روز گذشته دو شاخص S&P500 و داوجونز آمریکا به خاطر رشد ارزش سهام شرکت‌های مسافرتی ناشی از روند واکسیناسیون سراسری در آمریکا و تصویب بسته کمک 1.9 تریلیون دلاری که به خوش‌بینی سهامداران منجر شد، رشد خوبی را به ثبت رساندند.

انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا در نشست پیش روی خود از پیش بینی رشد اقتصادی آمریکا برای سال 2021 خبر دهد؛‌ چراکه اقتصاد این کشور در حال بهبود نسبت به اوضاع سال گذشته است. بانک‌های مرکزی انگلیس و ژاپن هم قرار است طی چند روز آینده نشستی را با حضور مقامات خود برگزار کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول