اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وضعیت امروز صف‌های مرغ حاصل بی‌تدبیری وزارت جهادکشاورزی است

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: صف‌های طولانی مرغ نتیجه تعطیلی واحدهای مرغداری در شهرستان‌های کشور است.

وضعیت امروز صف‌های مرغ حاصل بی‌تدبیری وزارت جهادکشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علی علیزاده در تذکری جدی به وزیر کشاورزی، خطاب به وی اظهار داشت: وقتی همکاران شما در همین شهرهای مراغه و عجب‌شیر بیش از ۶۰ واحد مرغداری را با بهانه‌های واهی به تعطیلی و بدبختی کشانده‌اند، اکنون باید شاهد لگدمال شدن عزت و کرامت مردم در صف‌های مرغ باشیم.

وی اضافه کرد: در طول این چند ماه من از سازمان جهادکشاورزی استان برای بسیاری از این واحدها پیگیری کردم اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیدم. 

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط اقتصادی کشور به جای اینکه تولیدکننده را تقویت کنید این‌طوری آنها را به تعطیلی و بدبختی کشانده‌اید.

علیزاده یادآور شد: بیکاری صدها نفر و شرمندگی آنان در برابر خانواده‌هایشان یک طرف، طرف دیگر ماجرا کمبود گوشت مرغ٫ تخم مرغ و تشکیل صف‌های طویل و لگدمال شدن عزت مردم است.

وی با بیان اینکه‌، اینگونه می‌خواهید بازار را کنترل کنید، تصریح کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های خود برای رفع مشکلات این واحدها تا به حال بی‌نتیجه بوده است.

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول