اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام بیش از 16 هزار تست کرونا توسط نیروهای بسیجی گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: در طرح شهید سلیمانی 16 هزار 700 نمونه تست کرونا توسط نیروهای بسیجی دریافت شده است.

انجام بیش از 16 هزار تست کرونا توسط نیروهای بسیجی گچساران

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ باقرپسنده  با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از اصحاب رسانه گفت:  یکی از فعالیت‌های بسیج خدمت گذاری و خدمت رسانی به محرومان و اُیب دیدگان ناشی از کرونا است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تا کنون  ۱۳هزار و 400بسته کمک معیشتی  در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا  در چندین مرحله توزیع شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: ارزش هر بسته کمک معیشتی به طور میانگین 400 هزار تومان است.

 پسنده در ادامه به دیگر اقدامات بسیج در زمینه محرومیت زدایی در مناطق روستایی اشاره و عنوان کرد:  احداث 15 واحد مسکونی در مناطق مختلف روستایی که تا پایان سال به بهره برداری  خواهد رسید.

وی در ادامه به اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی اشاره و ابراز کرد:   در مرحله نخست این طرح ۴۷۲تیم رصد ، ۶۱نظارتی و ۶۱ تیم مراقبتی در حال فعالیت بودند.

 پسنده ابراز کرد: در مرحله نخست طرح محله محور شهید سلیمانی  ۱۷هزار و ۶۷نفر نیروی بسیجی در این طرح مشارکت داشتند.

وی در ادامه به اجرای مرحله دوم این طرح اشاره و اذعان کرد:  در این طرح هم اکنون مبادی ورودی و خروجی شهر توسط نیروی بسیجی  در حال کنترل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: روزانه 110 الی 170 تست رپیدنت  از مسافرانی که قصد ورود به شهرستان دارند توسط نیروی بسیجی دریافت می‌شود.

 پسنده خاطرنشان کرد: در مرحله دوم اجرای طرح شهید سلیمانی هم اکنون16 تیم در حال فعالیت و این مرحله تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در طرح غربالگری 16 و ۷۰۰نمونه تست کرونا  توسط نیروهای بسیجی دریافت شده است.

پسنده در دادامه اذعان کرد: از دیگر اقدامات بسیج  اهدا 36 فقره جهیزیه که هر کدام به ارزش 20میلیون و ۷۰۰هزار تومان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه با همکاری و مشارکت اصحاب رسانه بتوانیم کارهای بزرگی را در سطح شهرستان انجام دهیم، خاطرنشان کرد: مرحله دوم اهدا جهیزیه در حال آماده سازی است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول