اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سپاه خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه بنا بر رسالت حضرت امام خمینی (ره) مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب می‌داند، گفت: سپاه پاسداران هرجایی که انقلاب اسلامی احتیاج داشته باشد، بدون در نظر گرفتن مناسبات مختلف برای حفظ انقلاب گام‌های مؤثر برداشته و در این راه هیچ ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد.

سپاه خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) عصر امروز به مناسبت میلاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار با حضور در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان با وی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سردار محمد عبدالله ‌پور در این دیدار با گرامیداشت میلاد باسعادت سالار شهیدان و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران بر خود می‌بالد که از بدو پیروزی انقلاب در کنار مردم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه سپاه بنا بر رسالت حضرت امام خمینی (ره) مستضعفان را صاحبان اصلی انقلاب می‌داند، گفت: سپاه پاسداران هرجایی که انقلاب اسلامی احتیاج داشته و نایب امام زمان (عج) دستور دهند، بدون در نظر گرفتن مناسبات مختلف برای حفظ انقلاب گام‌های مؤثر برداشته و در این راه هیچ ‌خط قرمزی برای کمک به مستضعفان ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان به اشاره به تحویل  ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی از ۷۱۴ واحد در دهه مبارک فجر گفت: به همت بسیجیان، مردم و خیرین، ۱۴ هزار بسته معیشتی نیز در دهه فجر در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان اشاره کرد و افزود: اصناف نیز ۲۲ قلم وسایل منزل برای خانواده‌های نیازمندان در بین خانواده‌هایی که در طرح غربالگری نیازمندی‌هایشان شناسایی شد تهیه‌کرده و تحویل دادند.

وی با بیان اینکه هرجایی که مردم به مشکل بربخورند سپاه آمادگی کامل برای کمک به دستگاه‌های اجرایی را دارد، تصریح کرد: باهمت حقوقدانان سپاه قدس گیلان از آغاز رزمایش مواسات تا امروز ۴۸ زندانی آزاد و امروز نیز هشت نفر از این ۴۸ زندانی به آغوش خانواده خود برگشتند.

 

تأکید بر تداوم همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد در راستای محرمیت زدایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام پاسدار اظهار کرد: تعامل دو نهاد انقلابی کمیته امداد و سپاه طی این مدت کوتاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار، برکات فراوانی را به دنبال داشته است.

عباس اهرابی، با قدردانی از تلاش‌های سپاه قدس در جهت رفع مشکلات نیازمندان گفت: مشارکت و همدلی سپاه با کمیته امداد در ساخت مسکن محرومان قابل‌تقدیر است و امیدواریم با تداوم این مشارکت‌ها تعداد بیشتری از خانوارهای نیازمند از خدمات حمایتی این دو نهاد بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۵ هزار خانوار از مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در گیلان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: رویکرد توانمندسازی خانوارها با اولویت ایجاد اشتغال برای آن‌ها با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بر لزوم تداوم مشارکت‌های دوجانبه این نهاد حمایتی و کمیته امداد تأکید و بیان کرد: تقویت و ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با سپاه قدس گیلان نیز در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول