اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«کارستون» شبکه آموزش در ایام نوروز/ «مشاعره ایران»با شکلی نو روی آنتن می رود

مدیر گروه آموزش های عمومی سیما گفت: شبکه آموزش درشبهای نوروزی با مسابقه «مشاعره ایران» با شکلی نو و با اجرای اسماعیل آذر میهمان خانه های ایرانی است.

«کارستون» شبکه آموزش در ایام نوروز/ «مشاعره ایران»با شکلی نو روی آنتن می رود

سید مهدی بنی هاشمی مدیر گروه آموزش های عمومی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: گروه آموزش های عمومی برای ایام نوروز برنامه های مفرحی را برای مخاطبان تدارک دیده است که از آن میان می توان به «کارستون» ،«مشاعره ایران»،«فارسی بان»، »کی میاد ستاره چیتی»،«دکتر سلام» و «زنگ1400» اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: از میان برنامه های نوروزی برنامه «کارستون» مهارت زندگی و تحولات اجتماعی و آموزشی را در قالب استند آپ کمدی توسط کودکان و نوجوانان به نمایش در می آورد.

بنی هاشمی افزود: این برنامه به تهیه کنندگی آرزو اسلامی در 36 قسمت 7 دقیقه ای در ایام نوروز مهمان مخاطبان خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ترویج زبان و ادب فارسی که یکی از رسالت های شبکه آموزش است برنامه «فارسی بان» و «مشاعره ایران» را با شکلی نو تولید کرده است که در برنامه «فارسی بان» به تهیه کنندگی رضا جوهرچی و مهدی شاهرضایی به آسیب شناسی زبان فارسی و همچنین رویدادهای و نکات مثبت این زبان و آفاتی که به این زبان لطمه می زند،پرداخته می شود.

مدیر گروه آموزش های عمومی بیان داشت: «زنگ1400» برنامه ترکیبی مفرحی است که با مهمانان مختلف  در ایام نوروزهمراه مخاطبان شبکه آموزش خواهد بود . این برنامه از رویدادهای نوروزی می گوید و پشت صحنه برنامه های نوروزی را به نمایش می گذارد.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به اعیاد شعبانیه که با نوروز متقارن شده است برنامه «کی میاد ستاره چینی» در7 قسمت روی آنتن می رود و همچنین برنامه «دکتر سلام» به موضوعات پزشکی و بیماری کرونا در تعطیلات و نوروز با حضور پزشکان مختلف می پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول