اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

21 نماینده مجلس به وزیر تعاون در خصوص حمایت از مدیرناکارآمد اداره تعاون تذکر دادند

۲۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص حفظ و حمایت از مدیر ناکارآمد و متخلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی پاسخ خواستند.

21 نماینده مجلس به وزیر تعاون در خصوص حمایت از مدیرناکارآمد اداره تعاون تذکر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،  نمایندگان استان مرکزی به همراه جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد حفظ و حمایت از مدیر ضعیف، ناکارآمد و متخلف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این وزارتخانه تذکر داده و در این خصوص پاسخ خواستند.

در این تذکر با اشاره به تخلفات و عملکرد ضعیف محمدتقی آبایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی حفظ و حمایت از وی باعث ایجاد اختلال جدی در روند اجرای وظایف قانونی این وزارتخانه در استان مرکزی عنوان شده است.

 

در متن این تذکر خطاب به محمد شریعتمداری آمده است: «با عنایت به اینکه برخی از مدیران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علیرغم ناکارآمدی و عملکرد بسیار ضعیف و داشتن تخلفات متعدد با اعلام مراجع نظارتی، حفظ و مورد حمایت قرار می‌گیرند و این امر می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب و خسارت جدی به ساختار مدیریتی این وزارت گردد، از جمله می‌توان به مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اشاره نمود که متأسفانه علیرغم کسب پایین ترین رتبه در ارزیابی عملکرد و ضعف و ناکارآمدی مفرط و داشتن تخلفات متعدد حسب اعلام مراجع نظارتی ذیربط در استان مرکزی همچنان حفظ شده و مورد حمایت قرار گرفته است و شرایط موجود باعث ایجاد اختلال جدی در روند اجرای وظایف قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی و نارضایتی گسترده مردم و تشکل‌های تعاونی و کارگری در این استان شده است.»

این تذکر مجموعاً به امضای ۲۱ نماینده رسیده است که علاوه بر علی اکبر کریمی نام ۴ نفر از نمایندگان استان مرکزی اعم از محمود احمدی بیغش، علیرضا سلیمی، محمد سبزی و علیرضا نظری نیز در این بین دیده می‌شود.

خبرگزاری فارس پیش از این در گزارشی با عنوان «هر دَم از این باغ بری می‌رسد/ افتخارآفرینی مدیران استان مرکزی یکی پس از دیگری در ارزیابی‌های ملی» به این موضوع پرداخته بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول