اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۷۸ تن مرغ گرم روانه بازار همدان شد/ کمبود نداریم

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه ۲۷۸ تن مرغ گرم روانه بازار همدان شد و مردم نگران نباشند گفت: از مردم تقاضا داریم به اندازه نیاز خریداری کنند و از احتکار خانگی و از تجمع بیش ازحد خودداری کنند.

۲۷۸ تن مرغ گرم روانه بازار همدان شد/ کمبود نداریم

داریوش جودکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از  کشتار قریب به ۳۰۰ تن مرغ گرم در همدان خبر داد و اظهار کرد: طی دو روز توانستیم ۲۷۸ تن  مرغ گرم کشتار و روانه بازار کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند گفت: دو روز پیش با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های مکرر ستاد تنظیم بازار برای تامین مرغ گرم، ۷۸ هزار قطعه مرغ تحویل کشتارگاه شد تا با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح استان توزیع شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه مقدار ۲۰۰ تن مرغ نیز روز گذشته تحویل کشتارگاه شد تا با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در سطح استان توزیع شود عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم به اندازه نیاز خریداری کنند و از احتکار خانگی بپرهیزند و از تجمع بیش از حد خودداری کنند.

وی با تاکید به اینکه این مقدار کشتار بیش از نیاز روزانه استان بوده است و مرغ به اندازه کافی وجود دارد افزود: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل و تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت، سامانه www.124.ir، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t135.ir است و مردم می‌توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول