اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کسب 13 مدال رنگارنگ و رتبه اول کشوری یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب رتبه اول کشوری در یازدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو خبر داد و گفت: دانش‌آموزان استان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و 10 مدال برنز برای کردستان افتخار آفرینی کردند.

کسب 13 مدال رنگارنگ و رتبه اول کشوری یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو

رشید قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان مدال‌آور و خانواده‌های، مدیران و معاونین آموزش متوسطه شهرستان‌ها و مناطق، مدیران مدارس و پژوهش سراهای دانش‌آموزی، اظهار کرد: دفتر یازدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در حالی بسته شد که استان کردستان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و 10 مدال برنز موفق به کسب رتبه اول کشوری شد و با برتری چشمگیر توانست پیشتازی خود در این عرصه همچنان ادامه دهد.

وی به معرفی نفرات برتر یازدهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو پرداخت و گفت: آیناز رحیمی دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان دو ناحیه دو سنندج مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و دانش‌آموزان بیتا زند سلیمی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج و ادیب سبحانی از زانیاران ناحیه یک سنندج نیز توانستند مدال نقره را به دست آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: دانش‌آموزان موژان پهلوانی، سیمین محمدی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج، محمدسینا قادری از علامه حلی قروه، محمدآرمند آبدارزاده، مهین ژولیده و سوران عباسی از شهید بهشتی دو ناحیه دو سنندج، دلشاد قادری از نمونه دولتی مائده ناحیه دو سنندج، برزان امیری از نمونه دولتی خوارزمی دهگلان، عمر شریفی از وحدت مریوان و سارو حسین پناهی از شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز مدال برنز یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو شدند.

قربانی افزود: بر خود واجب می دانم از زحمات و حمایت های همیشگی مدیران و معلمان شاغل در پژوهش سراهای دانش آموزی تشکر و قدر دانی نمایم .

اختتامیه یازدهمین المپیاد نانو روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار و از کانال آپارات باشگاه نانو به صورت زنده پخش شد.

استان کردستان برای چهارمین سال پیاپی در المپیاد دانش آموزی نانو حائز رتبه اول کشوری بوده و دانش آموزان کردستانی با درخشش در این عرصه علمی برای استان افتخار آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول