اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تجدید بیعت پاسداران کرمانی با شهید حاج‌قاسم سلیمانی+تصاویر

سپاهیان ثارالله استان کرمان همزمان با روز پاسدار با فرمانده‌شان حاج‌قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بیعت کردند.

تجدید بیعت پاسداران کرمانی با شهید حاج‌قاسم سلیمانی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سپاهیان ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز و همزمان با روز پاسدار با فرمانده‌شان حاج‌قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان تجدید بیعت کردند، در این آیین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان حضور داشتند.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین اظهار داشت: امام راحل با پیروی از امام حسین (ع) و پیامبر اسلام، سپاه را پایه‌گذاری کرد و روز ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار نامگذاری شد.

 

وی عنوان کرد: باید عاشورایی باشیم تا زیر بار ذلت نرویم و حیات طیبه پیدا کنیم و حاج‌قاسم سلیمانی شویم؛ شخصیتی که نماد جبهه مقاومت و اسلام و انقلاب اسلامی است و به تنهایی در مقابله با استکبار ایستاد و پیروز نبرد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی ذوب در عاشورا بود و همه وجودش را برای دین و اسلام گذاشت، گفت: اگر می‌خواهیم سپاه را بشناسیم نمادش حاج‌قاسم سلیمانی است.

معروفی خاطرنشان کرد: پاسداران این سپاه افتخار می‌کنند که در دوران امام سفرکرده و بنیانگذار انقلاب و همچنین امام خامنه‌ای ذره‌ای تردید و عقب‌نشینی نداشتند و فرمان امام اول و بعد از او برای پاسداران یک حکم است و ذره‌ای تردید ندارند.

وی اظهار کرد: سپاه آن را انجام می‌دهد که امام انقلاب می‌خواهد و فلسفه وجودی سپاه اعتقادی، انقلابی و جهادی است و سپاه و پاسدار متعلق به انقلاب است و با تمام وجود در ادامه راه، مکتب حاج قاسم را اولویت اول خودشان می‌دادند.

 

ماموریت سپاه به اندازه ماموریت انقلاب است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه محور به صورت ویژه حرکات از بدو آغاز تاکنون و آینده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اولین محور، تولد سپاه است که مولودی طیب و طاهر و پاک است.

وی عنوان کرد: سپاه با انقلاب متولد شد انقلاب با همه خصوصیات و مختصاتش، این فرزند توانمند و با درایت و مدیر و مدبر توانست آنچه که رسالت انقلاب بود در وجود و روح و درون خود ذخیره و عملیاتی کند چون جنس آن از جنس انقلاب است.

 

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: محور دوم ماموریت سپاه است که بسیار بزرگ و عظیم است به اندازه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌هاست لذا سپاه فقط ماموریت نظامی ندارد ماموریت سپاه به اندازه ماموریت انقلاب است و در تاریخ بی‌نظیر است.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: محور سوم و بسیار ارزشمند، محصولات سپاه است، محصولاتی که سپاه به امت اسلامی تقدیم کرد ناب، نازنین و عزیز است، محصولات سپاه همین گلزار شهدای کرمان و فرماندهان عالی‌رتبه‌ای هستند از جمله آنها که شهید شدند و چه آنهایی که در صف شهادت ایستاده‌اند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول