اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۲۰ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود/۷۰۰ پایگاه بسیج میزبان رزمایش کمک مومنانه

مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان قزوین گفت:۲۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه توسط جهادگران و پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان قزوین در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع می شود.

۲۰ هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع می شود/۷۰۰ پایگاه بسیج میزبان رزمایش کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امیرعلی حسینیان، مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اظهار کرد: توزیع 20هزار بسته معیشتی و 50سری جهیزیه توسط جهادگران و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان قزوین بین نیازمندان در رزمایش کمک مؤمنانه پایان سال‌جاری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ارزش ریالی بسته‌های معیشتی افزود: ارزش هر بسته بالغ بر 500هزار تومان و ارزش جهیزیه شامل 20میلیون تومان بوده که اقلام بسته معیشتی شامل برنج، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، نخود و لوبیا، آب معدنی، خرما، ماکارونی و روغن است که توزیع بسته‌های معیشتی از 26 اسفندماه جاری آغاز می‌شود و تا شب عید ادامه دارد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در ادامه به اقلام اساسی جهیزیه اشاره کرد و گفت: جهیزیه اهدایی به نوعروسان قزوینی شامل اقلام اساسی همچون یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

وی ادامه داد: این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه پایگاه محور و مسجدمحور بوده که همزمان با اعیاد شعبانیه، بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان قزوین توزیع می‌شود.

حسینیان با بیان اینکه 950 گروه جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در 700 پایگاه بسیج مستقر هستند، ابراز کرد: باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه و باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر مردم کم برخوردار، اقلام توسط خیرین و مجموعه پایگاه‌های بسیج تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در پایان به همکاری سایر ارگان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: سایر نهادها از جمله کمیته امداد و سپاه پاسداران در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه همکاری و مشارکت دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول