اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«دوشنبه» میزبان نمایشگاه «ساخت بلاروس»

به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه نمایشگاه محصولات ساخت بلاروس، شورای تجار «تاجیکستان- بلاروس-افغانستان» و همایش تجاری با شرکت کارآفرینان این سه کشور برپا می‌شود.

«دوشنبه» میزبان نمایشگاه «ساخت بلاروس»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رئیس اتاق صنایع و بازرگانی تاجیکستان و مدیر شرکت واحد نمایشگاهی «بل‌اینتر‌اکسپو» اتاق صنایع و بازرگانی بلاروس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در جریان این ملاقات دورنمای همکاری دو طرف، به طور ویژه موضوع تحقق تصمیم کمیسیون بین دولتی تاجیکستان و بلاروس در زمینه برگزاری نمایشگاه «ساخت بلاروس» در شهر دوشنبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نمایشگاه کالاهای مختلف ساخت بلاروس از جمله ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، دامداری و باغبانی علمی، دامپزشکی، غذا و نوشابه، صنعت نجاری، مبلمان، تجهیزات پزشکی، داروسازی، گردشگری پزشکی، ماشین آلات و تجیهزات معدنی، زیرساخت‌‌های حمل و نقل، مصالح ساختمانی و مواد دکوراسیون، دستاوردهای علمی و فناوری، لوازم خانگی، محصولات آرایشی، مواد شیمیایی و ظروف به نمایش گذاشته می‌شوند.

در چارچوب این نمایشگاه همچنین برگزاری شورای تجار تاجیکستان-بلاروس-افغانستان و همایش تجاری با شرکت کارآفرینان این سه کشور برنامه ریزی شده است.

طی این ملاقات همچنین موضوع حضور شرکت‌های بلاروس در نمایشگاه‌های که در تاجیکستان برگزار می‌شوند و همچنین امکان حضور شرکت‌های تولیدی تاجیکستان در نمایشگاه‌های بلاروس بررسی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول