اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲ انتصاب در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سمنان و شاهرود

رئیس و سرپرست دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای دختران سمنان و شاهرود منصوب شدند.

۲ انتصاب در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سمنان و شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابراهیم صالحی‌عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی احکامی سکینه ماندگارزاد را به سمت رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان و شیرین محمدی‌پناه را به سمت سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود منصوب کرد.

در حکم انتصاب ماندگارزاد و محمدی‌پناه آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکار عالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد رئیس استان به‌موجب این ابلاغ به سمت «رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود» منصوب می‌شوید.

در این حکم تأکید شده است: انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه‌جویی در بیت‌المال با بهره‌مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به‌خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

وظایفی نظیر تلاش در جهت ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیران و تفاهم‌نامه و قراردادها، تلاش در جهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت ارتقای سطح برنامه‌ها، تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان و تلاش در جهت ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی استان و شهرستان با محوریت ارتقای مهارت‌آموزی و افزایش درآمدهای اختصاصی در این حکم مورد تأکید قرار گرفت.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال، ضمن اهتمام در جهت توسعه و شکوفایی اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای دستورات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و توجه به امر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارتقاء سطح بهره‌وری منابع، از طریق جلب مشارکت و فعال‌سازی تمام همکاران، در انجام امور محوله موفق باشید.

ابراهیم صالحی‌عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از زحمات و تلاش‌های احمدرضا هفتنی رئیس اسبق دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان تقدیر و تشکر کرده و برای وی از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد.

به گزارش فارس؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان محسوب می‌شود که تحصیل در آن رایگان است و چهار دانشکده دارد که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان‌های شاهرود و امیرآباد دامغان فعالیت می‌کنند و در مجموع با چهار هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیأت‌علمی و استاد حق‌التدریس خدمت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول