اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز فرآیند تأیید صلاحیت نامزدها برای انتخابات شورای شهر/ ثبت‌نام ۳ هزار و ۵۴۹ نفر در استان اصفهان

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان گفت: هماهنگی‌های لازم جهت تأیید صلاحیت افراد توسط مراجع چهارگانه انجام شده است و بلافاصله پس از اتمام کار، استعلام‌ها را برای ارائه به هیأت‌های اجرایی آغاز کردیم.

آغاز فرآیند تأیید صلاحیت نامزدها برای انتخابات شورای شهر/ ثبت‌نام ۳ هزار و ۵۴۹ نفر در استان اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون آخرین آمار موجود از تعداد نام‌نویسی‌ها برای انتخابات شورای اسلامی شهر در استان اصفهان، اظهار داشت: طبق آخرین آمار ۳ هزار و ۵۴۹ نفر در سطح استان برای انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام داشته‌اند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان افزود: هیأت‌های نظارت که از مدتی قبل توسط هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان انتخاب شدند؛ در هیأت نظارت استانی بنده به همراه عباس مقتدایی و رحمت‌اله فیروزی پوربادی از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به توافق انجام شده مبنی بر اینکه هیأت‌های اجرایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری که ذیل نظر شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی برای انتخابات شوراها که زیرنظر مجلس شورای اسلامی است، مشترک باشد، با توافق هیأت‌های نظارت، هیأت اجرایی واحد تشکیل شد.

نقدعلی عنوان کرد: هیأت‌های اجرایی هم در سطح استان در اکثریت شهرها به جز یکی دو شهرستان تعیین شده است که در همین روزهای پیش رو این شهرستان‌ها هم هیأت‌های اجرایی خود را مشخص می‌کنند.

عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان با بیان این که پس از تشکیل هیأت اجرایی فرآیند تأیید صلاحیت نامزدها آغاز خواهد شد، افزود: هماهنگی‌های لازم جهت تأیید صلاحیت افراد توسط مراجع چهارگانه انجام شده است و بلافاصله پس از اتمام کار استعلام‌ها را برای ارائه به هیأت‌های اجرایی آغاز کردیم.

وی بیان داشت: هر کدام از افراد که در مقطع بررسی هیأت اجرایی به صلاحیتشان رسیدگی شود در هر دو صورت رد صلاحیت و تأیید صلاحیت، در هیأت نظارت هم به وضعیت آن‌ها رسیدگی انجام می‌شود.

نقدعلی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که این مرحله تأیید صلاحیت‌ها را نیز به خوبی بگذرانیم و انتخابات پرشوری را در سال آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول