اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت قرار دارد

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت قرار دارد، از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.

نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی به مناسبت اعیاد شعبانیه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی این نیرو در تامین امنیت جامعه، اظهار داشت: در سایه  این تلاش‌ها، آذربایجان‌‌شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

 وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین امنیت قرار دارد، افزود: با تدبیر و زمان‌شناسی فرماندهی نیروی انتظامی استان، مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و در حوادث مختلف، دستاوردهای خوبی نصیب استان شده است.

پورمحمدی همچنین از برخورد سریع و قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان در پرونده سرقت طلافروشی خیابان حجتی تبریز قدردانی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام جدی استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به ایجاد انسجام، وحدت و همدلی در بین مسوولان استان، گفت: به‌رغم برخی از مشکلات، فضای خوبی در استان حاکم است.
 
حسین عبدی افزود: آذربایجان‌‌شرقی به دلیل اهمیت و حساسیت ویژه، همواره مورد طمع دشمنان است اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول