اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کمبود سونوگرافیست خانم دغدغه مردم قم است/همراهی مردم و دولت برای توسعه مراکز درمانی

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که مشکل درمان سرطان در قم برطرف شده است اما مردم قم از کمبود سونوگرافیست خانم در قم نگران هستند و باید در این زمینه به صورت جدی اندیشیده شود.

کمبود سونوگرافیست خانم دغدغه مردم قم است/همراهی مردم و دولت برای توسعه مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم افتتاح بخش فوق تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی بیمارستان شهید بهشتی (ره) ضمن تقدیر از خیریه مرحوم کوهستانی اظهار کرد: چند گروه هستند که پرونده آنان پس از مرگ بسته نمی شود که یکی از آن گروه کسانی هستند که بنای خیر می گذارند و این حسنه برای آنان همواره ثبت می شود و اقدامشان کمتر از جهاد نیست.

وی افزود: در شرایط خاصی هستیم و دولت نمی تواند به تنهایی متحمل هزینه ها شود و از جایی که دولت هم از مردم است و به نمایندگی از مردم  فعالیت می کند لازم است مردم به کمک دولت بیایند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: علم امروز پیشرفت کرده و نباید از بهره مندی های علمی دنیا عقب بیفتیم.

وی سرطان را یکی از بیماری های صعب العلاج عنوان کرد و گفت: امکانات درمان این بیماری در قم فراهم شده است و با افتتاح این مرکز درمانی می توانیم آن را مهار کنیم و هرچه این دستگاه ها هماهنگ تر باشد و در تعامل کار کنند درمان راحت تر می شود و امروز با حول و قوه الهی رشد خوبی در زمینه علمی کشور ایجاد شده است.

ذوالنور اضافه کرد: با رشدی که در زمینه صنعت الکترونیکی داریم و با نبوغ دانشمندان ایرانی در کنار تجلیل از خیرین سلامت به زودی شاهد تجلیل از دانشمندان جوان ایرانی در صنعت پزشکی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در زمینه پزشکی هسته ای و فعالیت هایی که در کشور داریم گام های بسیار بزرگی در کشور برداشتیم و در زمینه پزشکی هسته ای نیز فعالیت های چشمگیری صورت گرفته است و به زودی شاهد تعالی کشور در این زمینه خواهیم بود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قم شهر کریمه اهل بیت و پایتخت معنوی انقلاب اسلامی است و این حرکت از قم آغاز شده و نیازمند حرکت های متعددی هستیم و با این اقدام نیاز نیست بیماران قم به تهران بروند.

وی با ابراز نگرانی از کمبود سونوگرافیست خانم در قم گفت: متاسفانه در شهر قم ناموس این ملت با سونوگرافیست های مرد روبرو هستند و باید در این زمینه سیاست گذاری های درستی انجام شود و باید نگاه ویژه ای به قم باشد.

ذوالنور خاطرنشان کرد: اموری که به سیاست های وزارتخانه ای مربوط می شود از دست خیرین خارج است و باید از بالا دست در مورد آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/78005/آ40

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول