اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۵۴/ شهید على ملکى: وحدت را حفظ کنید، از اختلاف بپرهیزید

شهید على ملکى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «هدف من از آمدن به جبهه رسیدن به فیض عظیم شهادت و رسیدن به لقاءالله است و سعى کنید امام تنها نماند، باز هم اصرار دارم که وحدت را حفظ کنید از اختلاف بپرهیزید».

۲۰۵۴/ شهید على ملکى: وحدت را حفظ کنید، از اختلاف بپرهیزید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على ملکى

بسم الله الرحمن الرحیم

من آن شمعم که خاکستر ندارم                             شهید عشقم و پیکر ندارم
تابوت مرا جاى بلندى بگذارید                                 تا باد برد بوى مرا بر وطن من
اى باد صبا دگر گذرى از وطنم                               گو خواهر و مادر نشوند منتظرم

با سلام و درود بى پایان بر یگانه منجى عالم بشریت حضرت ولى عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام امت و با سلام و درود بر آنان که جان خود را فداى اسلام عزیز کردند. وصیت نامه خود را شروع مى کنم.

اینجانب على ملکى شهادت مى دهم که خداوند واحد است و باز شهادت می‌دهم که محمد(ص) پیامبر خداست و شهادت می‌دهم که قیامت و روز حساب حق است. اى برادران و خواهران عزیز که در پشت جبهه استراحت می‌کنید به یاد آن رزمندگانى باشید که تمام هدفشان جهت رضاى خداست همان خدایى که به ما توفیق داد که بتوانیم از دین و مرام او دفاع کنیم و خداى را شکر می‌کنم که به این بنده حقیر توفیقى داد  که بتوانم  راه اسلام و راه امام حسین(ع) را ادامه بدهم و امروز به قول امام امت دفاع از نظام جمهورى اسلامى واجب است که همه جوانان، مردانه به جبهه روانه شویم و این شیطان‌صفتان و دشمنان قسم خورده اسلام یعنى صدام و آمریکا و عمالشان را به خاک و خون بکشانیم.

اى برادر و خواهر سعى کنید وحدت را حفظ کنید اگر کسى به شما حرف ناسزایى و حتى فحشى داد به خاطر حفظ وحدت و به خاطر رضاى خدا جوابش را ندهید و به خاطر اسلام سکوت کنید؛ اى خواهر تو با حجابت به منافقان و کوردلان بفهمان که من با حجابم از خون شهدایمان پاسدارى می‌کنم.

هدف من از آمدن به جبهه رسیدن به فیض عظیم شهادت و رسیدن به لقاءالله است و سعى کنید امام تنها نماند، باز هم اصرار دارم که وحدت را حفظ کنید از اختلاف بپرهیزید، شما را به خون شهداى کربلا خصوصا اباعبدالله(ع) از تفرقه و اختلاف بپرهیزید.

اى کاش من هزار جان داشتم تا همه جان‌هایم را فداى اسلام مى کردم، در آخر از تمام دوستان و اقوام تقاضا می‌کنم اگر اشتباهى از من دیده‌اند به خاطر خدا حلالم کنند، مادرم اگر خواستى براى من گریه کنى به یاد زینب کبرى(س) و ام‌البنین(س) گریه کن و اى پدرم اگر خواستى براى من گریه کنى به یاد مظلومیت حسین(ع) گریه کن، می‌خواستم به کربلاى حسین(ع) برسم و قبر شش گوشه او را زیارت کنم ولى چه خوب شد که با خود حسین(ع) ملاقات کنم و از شما می‌خواهم اسلحه افتاده بر زمین مرا بردارید و راهم را ادامه دهید و نگذارید خون من پایمال شود.

اگر جنازه مرا آوردند عکس امام امت را بر جلوى تابوتم بزنید تا مردم بدانند که من ولایت فقیه را دوست داشتم و باز هم شعار مرگ بر آمریکا را سر دهید تا مردم بدانند من ضد آمریکا بوده ام و اگر جنازه ام را نیاوردند به یاد همه مفقودالاثرها در روستایمان صورت قبرى (یادبود) درست کنید و در آنجا برایم فاتحه بخوانید.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول