اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آماده‌سازی ۵ هزار پارکینگ در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پارکینگ طبقاتی زائر، حرم مطهر، شهید کاظمی، پارکینگ بهار و پارکینگ امام صادق(ع) آماده استقبال از زائران است.

آماده‌سازی ۵ هزار پارکینگ در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قاسم طالبی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و امکان سفر به شهر قم، اظهار داشت: سازمان از اوایل این هفته اقدامات نوروزی خود را آغاز کرده و با پارکینگ داران جلساتی را برگزار کرده است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای پارکبانان خبر داد و افزود: پارکبانان آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه برخورد با زائران دیده و مکاتبات لازم جهت افزایش نیرو با پیمانکاران پارکینگ‌ها شده که حداقل ۳۰ درصد افزایش نیرو داشته باشیم.

طالبی تصریح کرد: بنر با موضوع عدم استراحت و نصب چادر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار گرفت و در هسته مرکزی شهر نزدیک به پنج هزار جای پارک را آماده داریم.

وی از آماده‌سازی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: پارکینگ طبقاتی زائر، حرم مطهر، شهید کاظمی و پارکینگ بهار آماده استقبال از زائران بوده و پارکینگ امام صادق(ع) نیز با ظرفیت پانصد جای پارک نیز آماده‌شده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول