اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم /حضور امام جمعه تبریز در میان مردمِ منتظر در صف مرغ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در جمع مردم منتظر برای خرید مرغ در تبریز، ضمن بررسی میدانی وضعیت موجود، در مورد علت تشکیل صف های خرید، با مردم، مسئولان و عاملان فروش گفتگو کرد.
۱۳۹۹-۱۲-۲۹ ۱۴:۱۹ http://fna.ir/f35jp7
0

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز امروز  با حضور در جمع مردم منتظر برای خرید مرغ در منطقه حیدرآباد تبریز، ضمن بررسی میدانی وضعیت موجود، در مورد علت تشکیل صف‌های خرید، با مردم، مسئولان و عاملان فروش گفت‌وگو کرد.

امام جمعه تبریز همچنین امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز به بازدید قبل از نماز جمعه خود از منطقه حیدرآباد تبریز، گفت: مردم زیادی در صف مغازه مرغ‌فروشی بودند که وقتی علت را جویا شدم گفتند که مرغ داریم ولی چند ساعتی است که منتظر هستیم تا نماینده تعزیرات بیاید. 

امام جمعه تبریز افزود: آقایان مردم را بدبین نکنید، بنده با رئیس سازمان صمت هم صحبت کردم و از همه مسوولان می‌خواهم تا رسیدگی کنند. 

گزارش فارس حاکی است، با پیگیری تلفنی امام جمعه تبریز مجوز فک پلمب داده شد.

انتهای پیام/60021

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول