اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نتیجه اجرای قانون راهبردی برجام، عقب‌نشینی امریکا است/ لزوم فعالیت دستگاه‌های نظارتی در بازار

امام جمعه زنجان به تصویب قانون راهبردی مجلس در مورد توافقنامه برجام که با حمایت دولت در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: نتیجه همکاری دولت و مجلس در این مورد عقب نشینی امریکا خواهد بود.

نتیجه اجرای قانون راهبردی برجام، عقب‌نشینی امریکا است/ لزوم فعالیت دستگاه‌های نظارتی در بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان به اعیاد ماه شعبان از جمله تولد امام سجاد (ع) اشاره و اظهار کرد: این امام همام یادگاری ارزشمندی در بین مسلمان با نام صحیفه سجادیه گذاشته است که حاوی دعاهای آن حضرت است که در واقع سرچشمه معارف الهی محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: این مهم بیش از همه باید در دستور کار مومنین قرار گیرد که دقت در این مورد با توجه به قرار گرفتن در ایام نوروز بیش از بیش الزامی است.

وی در صحنه بودن کادر درمان را طی یک سال گذشته مجاهدت دانست و تاکید کرد: مدافعان سلامت در این عرصه سربلند شدند.
آیت‌الله خاتمی به ادامه دشمنی امریکا با مردم ایران اشاره و تصریح کرد: این دشمنی رویه همه دولت‌های امریکا طی 42 سال گذشته بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به برگزاری انتخابات با دموکراسی پوشالی و میان تهی اشاره و تاکید کرد: امسال سال شکست امریکا است.
وی به تصویب قانون راهبردی مجلس در مورد توافقنامه برجام که با حمایت دولت در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: نتیجه همکاری دولت و مجلس در این مورد عقب نشینی امریکا خواهد بود.

آیت‌الله خاتمی به چندبرابر شدن قیمت‌ اقلام با بی انصافی برخی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به وظیفه خود در این حوزه عمل کنند چرا که مردم تحت فشار هستند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول