اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خاتمی حامی روحانی مسبب اصلی سفره خالی مردم است/ اصلاح طلبان به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

نماینده ارومیه در مجلس با تاکید بر لزوم پاسخگویی خاتمی، گفت: مردم به هیچ وجه عذرخواهی رئیس دولت اصلاحات را نمی‌پذیرند و آن را فرافکنی و فرار رو به جلوی خاتمی و همدستانش می‌دانند.

خاتمی حامی روحانی مسبب اصلی سفره خالی مردم است/ اصلاح طلبان به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰

وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره اظهارات سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات درباره همدردی با مردم به دلیل وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه اظهار داشت: پیام رئیس دولت اصلاحات به هیچ وجه از سوی مردم قابل پذیرش نیست؛ سیدمحمد خاتمی به مردم آدرس غلط داده و فرافکنی کرده است.

وی افزود: عمده عمر دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی در دست اصلاح‌طلبان از جمله خاتمی و دوستانش بوده است که آخرین آن توسط مردم در حال تجربه است و زندگی و معیشت مردم به سختی می‌گذرد.

نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: سیدمحمد خاتمی باید پاسخگوی حمایت‌هایش از حسن روحانی و درخواست تَکرارهایش از دولت مستقر باشد؛ سیدمحمد خاتمی برجام و زنده ماندن آن را کلید حل مشکلات فعلی دانسته است و همه را دعوت کرد تا از برجام محافظت کنند.

جلال‌زاده گفت: چاه ویلی که اقتصاد امروز کشور نتیجه و سرانجام برجام است نتیجه همین تَکرارهای سیدمحمد خاتمی و نگاه به غرب و دست غیر است که توانمندی‌های داخلی کشورمان را ندیده‌اند و چشم به دست دشمنان دوخته‌اند.

وی تصریح کرد: ما و ملت‌مان امروز با گوشت و پوست خودمان نافرجامی برجام را می‌بینند و این موضوع نتیجه اعتماد به غرب است و بایستی سیدمحمد خاتمی پاسخگوی حمایت‌های خود و هم‌قطارهای خود و دولت موجود باشد.

وی گفت: آن روزی که مردم به سیدمحمد خاتمی اعتماد کردند و به این تَکرار توجه کردند در حقیقت تکرار خسارت و ضرر و زیانی است که مردم در طول 4 سال اول دولت حسن روحانی دیده‌اند.

نماینده ارومیه در مجلس افزود: اقتصاد و معیشت فعلی امروز مردم نتیجه رفتارهای دولتی است که سیدمحمد خاتمی تمام قد از آن دفاع کرد و آن را تنها راه گریز از وضعیت موجود آن روزها عنوان کرد در حالی که اعتماد مردم سرمایه اجتماعی کشور محسوب می‌شود و خاتمی این سرمایه اجتماعی را تخریب کرده و از بین برد.

وی افزود: مردم کشورمان به هیچ وجه عذرخواهی خاتمی رئیس دولت اصلاحات را نمی‌پذیرند و آن را فرافکنی و فرار رو به جلوی او و همدستانش می‌دانند و آش آنقدر شور شده است که آشپز هم شاکی شده است.

جلال‌زاده گفت:‌ قریب به اتفاق اصلاح‌طلبان خود را از دولت حسن روحانی بری دانسته و از آن دوری می‌کنند و می‌گویند دولت و روحانی متعلق به اصلاح‌طلبان نیست ولی آن وقتی که همه اصلاح‌طلبان از دولت حسن روحانی حمایت کردند و با مذاکره با آمریکا و برجامی که مشخص بود به کجا می‌رسد حمایت کردند بایستی پاسخگوی عملکردشان باشد.

وی افزود: آن اقتصاددان‌های اصلاح‌طلبی که نسخه برجام را برای مردم می‌پیچیدند کجا هستند تا معیشت و سفره خالی مردم را ببینند و سلبریتی‌هایی که همراه خاتمی و روحانی بودند باید هم اکنون پاسخ مردم را بدهند.

نماینده ارومیه در مجلس گفت: مردم عذرخواهی سیدمحمد خاتمی و همدستانش را نمی‌پذیرند چرا که آنها مسبب تکرار شدن دولت غرب‌گرا در ایران بودند و باید دولت فعلی و حامیان آن و اصلاح‌طلبان پاسخگوی صف‌های طویل مردم برای تهیه نیازهای معیشتی آنها باشند.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: همگان می‌دانند که در دولت دستان نفوذی وجود دارند که منجر به تشکیل صف‌های روغن و مرغ و میوه و گوشت هستند تا صف‌های مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را کوتاه کنند در حالی که این دست آشکار شده است و پیام سیدمحمد خاتمی را فرافکنی بسیار ناجوانمردانه و دروغی بزرگ به مردم می‌دانند که در حقیقت آدرس غلط به مردم می‌دهد و تلاش می‌کند آنها را به نقطه‌ای هدایت کند که منجر به خسارت مجدد بعدی و روی کار آمدن دولتی شبیه دولت حسن روحانی در ۱۴۰۰ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول