اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پخش زنده ۲۲۰۰ دقیقه برنامه ویژه تحویل سال از حرم مطهر رضوی

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های تحویل سال در حرم مطهر رضوی از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی صداوسیما به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

پخش زنده ۲۲۰۰ دقیقه برنامه ویژه تحویل سال از حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سیدرضا موسوی‌کیا با اشاره به فراهم شدن بستر پخش زنده ویژه برنامه‌های تحویل سال در حرم رضوی از رسانه ملی اظهار کرد: طی امشب و فردا دو هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه‌ ویژه سال تحویل از حرم مطهر رضوی در شبکه‌های مختلف استانی، ملی و بین‌المللی صداوسیما پخش می‌شود تا زائران امام مهربانی‌ها بتوانند از هر جای ایران و جهان دل‌های عاشق خود را به این ضریح آسمانی در لحظه تحویل سال گره بزنند.

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی اضافه کرد: این ویژه برنامه از شبکه یک، دو، سه، قرآن، افق، جام جم، شبکه‌های ماهواره‌ای بین‌المللی و شبکه‌های استانی رسانه ملی پخش می‌شود و شبکه خراسان رضوی ویژه برنامه لحظه تحویل سال را به طور کامل پوشش می‌دهد و شبکه قرآن نیز از ساعت ۸ تا ۲۰ روز شنبه از حرم رضوی میهمان خانه‌های مردم خواهد بود، برنامه عصر جدید از شبکه ۳، فرمول یک از شبکه یک، سین هشتم از شبکه افق نیز از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با حرم مطهر رضوی ویژه برنامه‌های سال تحویل را پوشش خواهند داد.

وی تصریح کرد: با همکاری شبکه‌های مختلف سیما، در مجموع ۲ هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه ویژه لحظات تحویل سال از حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

موسوی‌کیا عنوان کرد: مراسم ویژه حرم مطهر رضوی توسط برخی از شبکه‌های اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی نیز به‌صورت زنده پخش می‌شود.

شایان ذکر است؛ ویزه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ از حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۰ روز شنبه تا لحظاتی پس از تحویل سال ادامه دارد و با پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری به پایان می‌رسد و علاوه بر پخش این ویژه برنامه در رسانه ملی از طریق پخش زنده در پیام‌رسان‌های داخلی نظیر روبیکا، سروش، گپ و آپارات دل‌های عاشقان را به زیارت امام مهربانی‌ها می‌آورد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول