اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گزینه‌های اصلح را برای انتخابات شوراها به مردم معرفی خواهیم کرد

دبیر جبهه پایداری اصفهان گفت: با صدور بیانیه‌ای از نیروهای انقلابی، کارآمد و موثر دعوت کردیم تا در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند؛ بعد از ایام ثبت‌نام نیز سعی داریم با بررسی گزینه‌ها افراد اصلح را شناسایی و آن‌ها را به مردم معرفی کنیم.

گزینه‌های اصلح را برای انتخابات شوراها به مردم معرفی خواهیم کرد

مهران زینلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص برنامه‌های جبهه پایداری برای انتخابات شورای شهر اظهار کرد: جبهه پایداری با توجه به رسالتی که این مدت بر عهده داشته سعی کرده است جلسات و کمیته‌هایی تشکیل دهد و برای انتخابات فعالیت‌هایی را برنامه‌ریزی کند.

دبیر جبهه پایداری اصفهان بیان داشت: به همین منظور بیانیه‌ای صادر و طی آن از نیروهای انقلابی، کارآمد و موثر دعوت کردیم تا در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند؛ بعد از ایام ثبت‌نام نیز سعی داریم با بررسی گزینه‌ها افراد اصلح را شناسایی و آن‌ها را به مردم معرفی کنیم تا حضور پررنگ و موثری داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب مصوبه شورای مرکزی جبهه پایداری با ۵ بند، افزود: بر اساس اصول و چارچوب‌های این مصوبه در حال حرکت هستیم و مشی کلی این است که همانند دوره‌های گذشته باید در انتخابات شوراها حضور موثر و گفتمانی داشته باشیم و در این مسیر از هرگونه تخریب جریان‌های رقیب پرهیز شود این در حالی است که در دوره‌های قبل تخریب‌هایی را علیه جبهه پایداری شاهد بودیم.

زینلیان خاطرنشان کرد: تلاش‌مان این است حول محورها، اصول و چارچوبی که در بیانات رهبر معظم انقلاب است وحدت حداکثری محقق شود و در صورتی که نتوانیم به وحدت برسیم جبهه پایداری لیست مستقل ارائه خواهد داد و سعی می‌کنیم در این چارچوب آنچه که وظیفه‌مان است برای مردم عملی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول