اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نقش مهم بانک‌ها در تحقق شعار سال

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به انتخابات شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور به علت بدهی تحت تملک بانک‌ها بوده و هیچ تصمیم قانونی در خصوص واگذاری این واحدها گرفته نمی‌شود، لذا برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی و موانع زدایی باید تمامی نهادها از تولید حمایت و واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شوند.

نقش مهم بانک‌ها در تحقق شعار سال

رسول فرخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه جهش تولید باید منجر به رشد اقتصادی اظهار کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا همواره سعی در ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور داشته و بهترین کار در انجام این کار را اختلال در روند تولید کشور می‌دانند.

وی با تأکید بر شکست فشار حداکثری استکبار علیه جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران با ایستادگی خود در سال ۹۹ استکبار را به‌زانو درآورده و به اذعان رئیس‌جمهور آمریکا برنامه فشار حداکثری توسط جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با اذعان به اینکه شعار جهش تولید در کشور تا حد قابل قبولی محقق شده است، تصریح کرد: باید تشکر و قدردانی از همه‌کسانی در سال ۹۹ اگرچه با اقدامات صورت گرفته توسط مسؤولان، شعار سال ۹۹ در کشور تا حدی محقق شده ولی باید رونق تولید در زندگی عادی مردم و معیشت آنان تأثیر بسیار زیاد داشته و احساس شود که متأسفانه این امر محقق نشده است‌.

فرخی با اشاره به انتخابات شعار سال توسط مقام معظم رهبری افزود: طبق فرمایشات رهبری جهش تولید یک شعار انقلابی و ملی بوده که می‌تواند بسیار به اقتصاد کشور در عرصه‌های مختلف کمک کند ولی همواره در مسیر تحقق این کار یکسری موانع بزرگ و عظیم وجود داشته که بعضاً مانع از تحقق شعار سال ۹۹ می‌شود.

وی یکی از دلایل مهم در عدم تحقق کامل شعار جهش تولید را عدم‌حمایت از تولید دانست و بیان کرد: باید برای تحقق جهش تولید ضعف‌های مختلف قانونی به‌طرف و همچنین از واردات محصولاتی که باکیفیت بهتر در کشور و توسط جوانان ایرانی تولید می‌شود جلوگیری کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه بانک‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال جدید در کشور دارند، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور به علت بدهی تحت تملک بانک‌ها بوده و هیچ تصمیم قانونی در خصوص واگذاری این واحدها گرفته نمی‌شود، لذا برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باید تمامی نهادها از تولید حمایت و واحدهای تولیدی از تملک بانک‌ها خارج شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول