اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کریمی: آماده تحقق منویات رهبری هستیم/ نخبگان مشوق‌های عملی تولید را پیشنهاد کنند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو هجری شمسی، گفت: با تمام توان و قدرت آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب هستیم.

کریمی: آماده تحقق منویات رهبری هستیم/ نخبگان مشوق‌های عملی تولید را پیشنهاد کنند

عبدالقدیر کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس پیرامون شعار انتخاب شده توسط رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب با دقت و ظرافت خاصی نسبت به آسیب‌شناسی در حوزه تولید به مولفه‌های دخیل در عدم کامل تحقق شعار سال گذشته اشاره کردند.

وی با بیان اینکه زدودن موانع تولید با همت مضاعف و دوچندان یکی از اولویت‌های قطعی در راهبرد اداره کشور خواهد بود، افزود: شناخت موانع اصلی و استفاده از نخبگان و جوانان برای رفع این موانع باید در دستور کار همه مسوولان و مدیران قرار بگیرد.

* با تمام توان و ظرفیت خود برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان وسط میدان خواهیم بود

فرماندار گنبدکاووس با اعلام آمادگی کامل خود و مدیران این شهرستان برای تحقق منویات رهبری و تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: از همین امروز با تمام توان و ظرفیت خود برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان وسط میدان خواهیم بود.

کریمی با تاکید بر ماموریت بزرگ دولت برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و همراه با مشارکت عمومی، ادامه داد: قطعا با برنامه‌ریزی دقیق و مدون نخواهیم گذاشت این ماموریت بزرگ خللی در روند اجرای ماموریت محوله از سوی رهبری مبنی بر حمایت از تولید ایجاد کند.

* می‌توان با همت‌جمعی و تلاش جهادی در برابر توطئه اقتصادی دشمنان همچون همیشه از این آزمون نیز سربلند بیرون بیائیم

وی با بیان اینکه دولت تا آخرین روز کاری خود بدون وقفه برای رفع مشکلات تولید با راهکارهای علمی و عملی تلاش خواهد کرد، گفت: بنده معتقدم می‌توان با همت‌جمعی و تلاش جهادی در برابر توطئه اقتصادی دشمنان همچون همیشه از این آزمون نیز سربلند بیرون بیائیم.

فرماندار شهرستان گنبد کاووس با دعوت از نخبگان و دانشگاهیان برای همکاری با دولت برای تحقق منویات رهبری، تصریح کرد: از همه فرهیختگان عزیز تقاضا داریم نسبت به ارائه راهکارهای عملی در این حوزه به دولت و دستگاه‌های اجرایی اهتمام بورزند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول