اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پشتیبانی از تولید سبب تحقق رونق اقتصادی در کشور می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: پشتیبانی و مانع‌زدایی در حوزه تولید، قطعا سبب تحقق رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

پشتیبانی از تولید سبب تحقق رونق اقتصادی در کشور می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز 1400 و اعیاد شعبانیه و با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، اظهار کرد: تولید و رونق آن در کشور مهم‌ترین مسئله در ایجاد رونق اقتصادی است و این مسئله در گرو ایجاد پشتیبانی همه جانیه مسئولان و دولت و برداشتن موانع آن در شرایط امروز کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: می‌توان با توجه به بیانات رهبری معظم انقلاب در سال جدید با این حمایت‌ها شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم و بسیاری از مشکلات کشور با رفع این موانع در حوزه کسب و کار و ایجاى اشتغال اثر مثبت دارد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به بیانات بسیار مهم و راهگشای رهبری عظیم الشان انقلاب در پیام نوروزی، افزود: بیش از چهل سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رفتارهای خصمانه و دشمنی دشمنان این انقلاب به ویژه با شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند.

شکریان ادامه داد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر این تحریم‌ها چشم جهانیان را به حیرت وا داشته‌اند و قطعا تنها راه عبور از این مشکلات همان اقتصاد مقاومتی و ایجاد رونق تولید و جهش تولید در کشور است.

وی مقاومت را مهم‌ترین راه و سلاح مبارزه در برابر زورگویان و مستکبران عالم دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با هدایت‌های بی‌بدیل رهبری معظم انقلاب و با مجاهدت‌های بی نظیر فرزندان این مرز بوم همچون سردار پرافتخار و پر آوازه ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش توانسته است در اوضاع آشوب امروز منطقه، امنیت و اقتدار را به نمایش بگذارد و قطعا اگر شعار سال رهبری معظم انقلاب در حوزه تولید و رفع موانع آن و پشتیبانی همه جانبه مسؤولان و حاکمیت کشور محقق شود قطعا مشکلات اقتصادی و معیشتی هم برطرف می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه به همه ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: امسال متقارن با عید نوروز عید ولادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را در پیش داریم و همه باید برای هرچه باشکوه‌تر شدن این عید بزرگ شیعیان و مسلمانان جهان تلاش و همت ویژه ای داشته باشیم و هر طور شده باید با رعایت دقیق پروتکل‌ها، شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای برگزاری این جشن بزرگ در تمامی مساجد و محافل مذهبی کشور برنامه‌ریزی و تلاش کنیم و مقدمات ظهور مصلح جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) را با اینگونه ابراز ارادت‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول