اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پاشازاده: هدفم احیا تکواندو در شهرستان ورزقان بود

رئیس هیات تکواندو شهرستان ورزقان گفت: هدفم احیای تکواندو در این شهرستان بود.

پاشازاده: هدفم احیا تکواندو در شهرستان ورزقان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پاشازاده رئیس هیات تکواندو شهرستان ورزقان اظهار داشت: هیات تکواندو ورزقان‌‌ پس از مدت‌ها وقفه از سال ۹۸ فعالیت مجدد خود را شروع کرده بود در طی یک سال به حول و قوه‌ الهی اقدامات آغازین خود را  با موفقیت به انجام رسانیده است؛ لیکن مانند هر کاری مشکلات و مسائل مربوط به خود را داشته و دارد.

‌وی افزود: هدف ما در این یک سال و نیم احیای مجدد رشته تکواندو، شناساندن این رشته‌ پرطرفدار به شهرستان‌، شروع فعالیت و جذب هنرجویان و استعداد‌یابی هنرجویان بالقوه  بود که الحمدلله تا حدود زیادی توانسته‌ایم به خواسته‌های خود برسیم.

‌رئیس هیات تکواندو شهرستان ورزقان اظهار داشت: امسال ما در مسابقات استانی چندین مدال طلا، نقره و برنز کسب کردیم که این خود حاکی از ‌آموزش صحیح‌، استعداد و توانایی‌های هنرجویان و مربی‌شان  است. همچنین در ایامی که به‌دلیل ویروس منحوس کرونا مسابقات حضوری برگزار نمی‌شد با برگزاری مسابقات مختلف مجازی روحیه رقابت و تمرین را در تکواندوکاران زنده نگه داشتیم و از هیات‌های فعال شهرستان و استان بودیم.

‌وی تاکید کرد: از جمله مشکلات ما در ورزقان و روستاهای شهرستان، از جمله روستاهای بزرگ و پرجمعیتی مثل روستای کاسین، نبود سالن ورزشی و امکانات تمرینی است که امیدواریم با پیگیری‌ها لازم و توجه ویژه‌ مسوولان مربوطه به خطه‌ قهرمان‌پرور ستارخان، سردار ملی ایران، سال آینده شاهد اقداماتی درخور فرزندان بااستعداد شهرستان‌مان باشیم.

 ‌پاشازاده تصریح کرد: در انتها از زحمات و توجهات رئیس هیات تکواندو استان استاد رنجبرپور و کادر زحمت‌کش ایشان که همواره راهنما و کمک حال تکواندو شهرستان بودند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول