اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آزادی 47 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

دادستان عمومی و انقلاب زنجان از آزادی ۴۷ زندانی جرائم مالی و غیر عمد در زنجان قبل از تحویل سال خبر داد.

آزادی 47 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با کمک خیرین ۴۷ زندانی جرائم غیر عمد و مالی زندان‌های استان زنجان قبل از تحویل سال با دستان پر سخاوت خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد شدند تا لحظه تحویل سال را در کنار خانواده خود سپری کنند.

وی شرایط فعلی معیشت و اقتصاد جامعه را نامناسب ارزیابی و بیان کرد: در چنین شرایطی با زندانی شدن سرپرست یک خانواده، اعضای این خانواده قطعا با آسیب‌های اقتصادی، معیشتی و اجتماعی به مراتب سخت تری مواجه خواهند شد.

دادستان مرکز استان زنجان افزود: راه اندازی پویش (زنجان همدل) به عنوان یک حرکت ابتکاری در سطح کشور می‌تواند از چندین جهت آثار مثبت داشته باشد که یکی از مهم‌ترین آنها ، آزادی افراد نیازمند در ساعات پایانی سال و خوشحالی خانواده‌های آنان است.

وی ادامه داد: مردم زنجان با این حرکت خداپسندانه نشان دادند که در انجام امور خیر و خداپسندانه همیشه در اوج قرار دارند و با وجود شرایط نامساعد اقتصادی، در کمک به همنوعان خود لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

مدیرکل امور زندان‌های استان زنجان نیز در همین باره ضمن گزارشی از جمعیت کیفری زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای استان را ارائه و بیان کرد: اکثر خانواده‌های زندانیان جزو نیازمندان واقعی جامعه بوده و قطعا با این پویش خیرخواهانه موجبات خوشحالی خانواده‌ها به ویژه فرزندان این زندانیان در روزهای پایانی سال فراهم خواهد شد.

محمد جوادی افزود: متاسفانه طبق پایش های صورت گرفته اکثر زندانیان جرائم غیر عمد متاهل و فاقد مسکن بوده که با زندانی شدن سرپرست  خانواده او دچار مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی شده و با آسیب‌های پنهان اجتماعی روبه‌رو می‌شوند.

وی از راه‌اندازی پویش آزادی 70 زندانی در زنجان خبر داد و گفت: امیدواریم تا میلاد امام حسن مجتبی (ع) شاهد این باشیم که تعداد بیشتری از زندانیان آزادسازی می‌شوند.

انتهای پیام/73005/ث

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول