اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

همه مجموعه ماشین سازی در ناکامی‌ها مقصرند

باشگاه ماشین‌سازی با انتشار پیامی عنوان کرد: شرایط بوجود آمده کنونی حاصل اشتباهات فرد نبوده و همه مجموعه در آن سهیم بوده‌اند.

همه مجموعه ماشین سازی در ناکامی‌ها مقصرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه ماشین‌سازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای سال جدید را به هواداران این تیم تبریک گفته که مشروح آن به شرح زیر است:  

سال یک هزار و سیصد و نود و نه قبل از آمدنش ویروس نحس را راهی زندگی مردمان جهان کرد تا سالی پر از درد برای همه مردم جهان باشد و آرزو داریم با پایان این سال بار دیگر خنده را بر لب جهانیان و مردم آن ببینیم.

جدا از مسائل اجتماعی رخ داده، مجموعه باشگاه ماشین‌سازی روزهای پر تلاطم و سختی را پشت سر گذاشته است و ای کاش آن روزها همچون یک رویای خیالی از یادها برود و سال جدید را با روزهای جدید و پر از موفقیت و شادکامی

آغاز کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: سال 99 برای ماشین‌سازی و هوادارانش سالی پر از اَندوه بود و ما در این مجموعه نمی‌توانیم بر اشتباهات گذشته خود چشم بپوشیم و نتایجی که بدست آمده در شان نام فوتبال آذربایجان نبوده است و تمامی اشتباهات، از ابتدای فصل و تغییرات گسترده آن آغاز شد که تاوان آن اشتباهات، روزهای سخت و عذاب‌آور برای این مجموعه بود.

در سال جدید همه آرزوی روزهای خوب را برای یکدیگر دارند ولی ما در سال جدید با حمایت هواداران روزهای خوب را خلق خواهیم کرد. و تلاش ما برای جبران اشتباهات و ناکامی‌ها خواهد بود. شرایط بوجود آمده کنونی حاصل اشتباهات فرد نبوده و همه مجموعه در آن سهیم بوده اند و اکنون با درک این موضوع تلاش ما برای هدفی است که سربلندی فوتبال آذربایجان در آن خواهد بود و برای این مهم خواسته ما از هواداران تنها حمایت و انگیزه برای بازگشت پرقدرت است.

مردم شریف ایران، آذربایجان، تبریز و هواداران باشگاه ماشین‌سازی، نوروز باستانی را تبریک عرض کرده و دست در دست هم روزهای خوبی را خواهیم ساخت.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول