اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح محور پاتاوه_ دهدشت قبل از پایان خرداد/۶ برابر شدن بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد در دولت کنونی

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت قبل از پایان خرداد خبر داد.

افتتاح محور پاتاوه_ دهدشت قبل از پایان خرداد/۶ برابر شدن بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد در دولت کنونی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد اسلامی در نشستی که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیرامون زلزله سی‌سخت برگزار شد، گفت: بحران زلزله در سی‌سخت به خوبی مدیریت شد.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت  مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد در سال ۷۳ گفت: با سفر مقام معظم رهبری گام‌هایی برای رفع محرومیت از این استان برداشته شد که علی‌رغم کوهستانی و پراکندگی، راه‌های زیادی احداث شد.

وی عنوان کرد : نقطه کلیدی این بود که  استان نقش یک چهار راه ترانزیتی را بر عهده گرفت و  همین باعث شد از بن بست و محرومیت خارج شود.

وی بیان کرد: در آغاز دولت دکتر  روحانی استان ۵۰ کیلومتر  بزرگراه‌ داشت که طی این مدت به ۲۳۰ رسیده و تا شهریور بزرگراه‌های استان ۶ برابر می شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محوز مهم پاتاوه به دهدشت گفت:  قبل از پایان خرداد این محور افتتاح می شود،ضمن اینکه  بیمارستان یاسوج تجهیز می‌شود.

وی پروازهای فرودگاه یاسوج را مطالبه مردمی دانست و گفت:  بعد از پیگیری استاندار وضعیت پروازها بهتر شده تلاش این است که هر روز پرواز داشته باشیم.

وی جاده را مطالبه مردم سی‌سخت دانست و گفت: مردم سی‌سخت مطالبه جاده داشتند با تغییراتی دادیم مشکل معارضات حل شود که با تامین اعتبار عملیات احداث آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول